Turoks 360-achievements kontroversiella

Robot
Medlem
Turoks 360-achievements kontroversiella

Detta spel tror jag kommer bli jävla kul ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

längtar till Turok köpa den direkt

Medlem

Ska springa runt och TK:a konstant och skrika GRAB BAG på comms.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Grab Bag"-utmärkelsen skall spelaren under en pågående flerspelarmatch oskadliggöra, som det heter, "minst ett djur, en fiende, en lagkamrat och sig själv"

Haha, Touchstone är genier!


signatur
Medlem
Skrivet av melachi:

Ska springa runt och TK:a konstant och skrika GRAB BAG på comms.

Precis det jag är rädd att folk kommer göra

Medlem

Kommer knappast bidra till någon nämnvärd ökad teamkilling. Folk som gör det skulle gjort det ändå, och man kan ju bara få en achievement en gång. Gillar man inte att teamkilla så kan man ju bara vänta lite, för du kommer ju råka teamkilla någon av misstag lite då och då.

En achievement med attityd. Gillas

Medlem

Folket på disney vet hur man ska underhålla folk...

Inaktiv

Visste inte föränn nu att spelet använde UE3 till o med. Nice . Och dessa achievements, ser verkligen nice ut. Väntar stenhårt på PC versionen som blev bekräfftad för ett tag sedan.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

skjutare på konsoll, rolf.

Medlem

Jag fick först för mig det handlade om nån mupp som kopplade denna achivement till nån skolmasaker i och med att man först ska döda lite teammates och sen döda sig själv.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av melachi:

Ska springa runt och TK:a konstant och skrika GRAB BAG på comms.

Precis det jag är rädd att folk kommer göra

Japp många griefers kommer sabba MPn som fan.

Skrivet av Orbek:

skjutare på konsoll, rolf.

Japp, jag tror till och med att en lollercaust är i ordning. Fast det kommer ju till PäSä!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Kommer vara jobbigt å spela de online i början då när alla vill ha den achievementen samtidigt bara...men men, en gång e ingen gång, hade man fått bonus jämt för de så hade de ju inte vart så skojjjjjjjjj *FNiZz*

1
Skriv svar