Recension – Super Mario Galaxy

Robot
Recension – Super Mario Galaxy

Sätt dig bekvämt och rätta till läsglasögonen. Du kommer strax att läsa en hyllning av det bästa spelet till Nintendo Wii.

#10-ar, #nintendo, #super-mario-galaxy


Medlem
Testat - Super Mario Galaxy

Imorgon gäller det! Tur att man förbokat sen Dec-06! Känns lite som julafton nästan, har försökt att låta bli allt för mycket filmer/screenshots så ska bli jävligt kul att få spela Mario igen.

edit: Förövrigt en bra recension!

Medlem

Sheta bra recension! Fick stor lust att köpa en Wii bara för Marios skull... Hmm...


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Ooh nice, givet köp med andra ord

Medlem

AAAAAAAH! Julafton och födelsdagar som när man va liten. Vill bara lägga sig och sova för att tiden ska gå snabbare så man kan spela

Fin recension.


signatur

- PiDuT

Medlem

Måste... köpa... Har inte varit riktigt övertygad av de tidigare tittlarna till GC. Men har svårt att tro att de kan utmana de gamla godingarna när SM är som bäst!

Medlem

Tusan, hade hoppats på en flopp här men nu måste det ju införskaffas Raving Rabbids 2 på ingång och helt plötsligt måste man spela Mario också!

/ LordDaimos

Medlem

vad går spelet ut på?

Medlem
Skrivet av moberg:

vad går spelet ut på?

Hmm, som i princip alla Mario-spel! Alltså Bowser kidnappar Peach.. Mer än så behöver jag nog inte säga! Årets bästa spel lätt!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Årets bästa spel lätt!

Finns nog risk för de ja!

QRT
Medlem
Skrivet av radiuz:

Årets bästa spel lätt!

lol

Medlem
Skrivet av LillePutt:

Sheta bra recension! Fick stor lust att köpa en Wii bara för Marios skull... Hmm...

Kanske man skulle övertala sambon att vi bara köper en Wii till ungarna i julkapp istället för en massa dockor och shit.

Inaktiv

Håller med recensenten. Detta är verkligen ett kanonspel

Medlem

Jag visste det! Alla kritiker är enade! Super Mario Galaxy är enastående!

Medlem

Mario64 är det bästa spelet någonsin, har hört att det här ska vara i närheten eller to.m bättre, är hög tid att införskaffa ett Wii.. lär ju lätt vara årets spel.


signatur
Medlem

Kul att se ett Wii-spel som får BRA betyg i ALLA recensioner.

Utom Varietys Sony-sponsrade review då ^^

http://nsidernews.com/sony-sponsored-mario-galaxy-review-is-t...

Medlem

AC eller Galaxy svårt val :evil:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Har redan 12 stjärnor Underbart spel, ni måste att uppleva det.

Medlem

Riktigt bra skriven recension vill jag säga. Mår väldigt bra inför morgondagen också med hjälp av fina recensioner man läst hittills. Saknas bara nu att man inte kommer få det imorrn av någon typisk anledning.. Hela helgen förstörd.

/givf


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Kommer det ut ett paket med wii/mario så kanske man ska slå till på en wii också. Blir dock trångt vid teven.. :s

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Xarvaz:
Skrivet av radiuz:

Årets bästa spel lätt!

Finns nog risk för de ja!

Absolut! Årets spel, alla plattformar. Har testat det... och usch... har abstinens typ. Hehe... måste skaffa mig ett Wii själv igen till jul.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

AC eller Galaxy svårt val :evil:

Då är vi två med samma val. dock tror jag att jag kan få ut mer pengar av AC.:up:

Medlem

Ååå vad man längtar tills imorgon. Detta kommer bli så jävla bra. Mmmm Maaaariooo *dreggel*

Medlem

Haha, jag förbokade spelet på webhallen och fick det idag, en dag tidigare än releasedatumet. Kan bara hålla med i recensionen, grymt bra spel!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Xzet:
Skrivet av Night Hawk:

AC eller Galaxy svårt val :evil:

Då är vi två med samma val. dock tror jag att jag kan få ut mer pengar av AC.:up:

Men AC drar väll mer ström än en WII? Plus att det är meningslöst att ha på vintern.

Inaktiv

Kanon-recension!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Har lust att köpa Wii bara för detta spel...

Medlem

Kanske kan vara rätt kul det här. Hur ska man ha råd med alla dessa spel som kommer nu i slutet av året plus julklappar och allt vad det är!?

Inaktiv

Var ganska säker redan ifrån början när jag såg de första bilderna att det här skulle äntligen ge tillbaka lite ära till Mario's namn.

123
Skriv svar