Xbox Live fyller fem, Microsoft ger bort gratis spel

Robot
Xbox Live fyller fem, Microsoft ger bort gratis spel
Medlem
Xbox Live fyller fem, Microsoft ger bort gratis spel

Skitkul spel.

Medlem

Hoppas på mkt mkt mer funktioner i höst updaten...annars blir jag fan sur !

Medlem

Mjo jag med! :@ Hoppas Carcassone inte är ett jävla skitspel bara xD
Får Assassin's Creed Samtidigt.. vi ser vilket som är roligast = ]


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Kommer IPtv i höst updaten iaf, mer vet jag inte

Medlem

Jag hoppas på mer upplösningar, ett "blad" för klaner, och en massa andra roliga och nödvända funktioner, förhandsvisning på "gamer picturers" osv...

Medlem

Kul! Har varit medlem på live sen dag 1. dvs 14'e mars 2002

Edit. 14'e Mars var när jag köpte konsolen, haha. live kom visst senare. Man kommer ju inte ihåg allt för 5 år sedan


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

ja mer upplösningar är ju ett måste, lirade precis på min 22"-skärm för första gången ikväll, och det såg ju ruggit dåligt ut jämfört med på min tv...

hursomhelst, jag tycker de får fixa stabiliteten, sista dagarna har det ju varit ruggit illa i xbox live. Det har inte varit ok, med tanke på att tjänsten kostar per månad. kanske har något med Cod 4 att göra, det är ruggit instabilt, ibland får man sitta och vänta ½h och hålla på innan man får spela... NOK!

hallå! private chat på mer än 2 pers känns ju som helt sinnes att det inte finns redan.

stöd för en "vanlig" extern hd hade ju varit trevligt...

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Kommer IPtv i höst updaten iaf, mer vet jag inte

Även om det kommer så är det nog inget som går att använda utanför staterna. Vi har inte fått marketplace ännu så lär dröja länge.

Inaktiv
Skrivet av Silentzio:

ja mer upplösningar är ju ett måste, lirade precis på min 22"-skärm för första gången ikväll, och det såg ju ruggit dåligt ut jämfört med på min tv...

Exakt! Med tanke på hur många som postat på deras forum om att dom vill ha support för 1680x1050 etc, så tycker man att dom borde inkludera det nu!
Btw, någon som vet när mer rykten dyker upp på vad uppdateringen kommer att innehålla? t.ex. en lång lista med funktioner. Det brukar la komma någon vecka eller två innan?

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Fr0gg0.:

Kommer IPtv i höst updaten iaf, mer vet jag inte

Även om det kommer så är det nog inget som går att använda utanför staterna. Vi har inte fått marketplace ännu så lär dröja länge.

Det är faktiskt releasen för EU de planerar, video marketplace finns redan aktivt i USA sedan ett halvår.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Hoppas att man kan få de sista achievementsen i carcasonne fixade dårå..

Medlem
Skrivet av r4z0r:
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Fr0gg0.:

Kommer IPtv i höst updaten iaf, mer vet jag inte

Även om det kommer så är det nog inget som går att använda utanför staterna. Vi har inte fått marketplace ännu så lär dröja länge.

Det är faktiskt releasen för EU de planerar, video marketplace finns redan aktivt i USA sedan ett halvår.

Okej efter lite sökande så hittade jag:
http://www.microsoft.com/presspass/press/2007/jan07/01-08IPTV...

Dock så näms tyvärr inte sverige.

Medlem

500 points. Man tackar. Skall användas till GH3 eller Rock Band tracks.


signatur

"Never give up! Never surrender!"

Medlem

Mhm...? syynd för jag har bara varit me i typ 3 veckor
men jag får ju Assassin's Creed i dag så


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av Silentzio:

ja mer upplösningar är ju ett måste, lirade precis på min 22"-skärm för första gången ikväll, och det såg ju ruggit dåligt ut jämfört med på min tv...

hursomhelst, jag tycker de får fixa stabiliteten, sista dagarna har det ju varit ruggit illa i xbox live. Det har inte varit ok, med tanke på att tjänsten kostar per månad. kanske har något med Cod 4 att göra, det är ruggit instabilt, ibland får man sitta och vänta ½h och hålla på innan man får spela... NOK!

hallå! private chat på mer än 2 pers känns ju som helt sinnes att det inte finns redan.

stöd för en "vanlig" extern hd hade ju varit trevligt...

måste bara gälla cod4 har spelat NHL 08 som en galning senaste dagarna online och laddat hem saker. iofs kanske NHL 08 går på EA's egna servrar och inte live.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Silentzio:

ja mer upplösningar är ju ett måste, lirade precis på min 22"-skärm för första gången ikväll, och det såg ju ruggit dåligt ut jämfört med på min tv...

hursomhelst, jag tycker de får fixa stabiliteten, sista dagarna har det ju varit ruggit illa i xbox live. Det har inte varit ok, med tanke på att tjänsten kostar per månad. kanske har något med Cod 4 att göra, det är ruggit instabilt, ibland får man sitta och vänta ½h och hålla på innan man får spela... NOK!

hallå! private chat på mer än 2 pers känns ju som helt sinnes att det inte finns redan.

stöd för en "vanlig" extern hd hade ju varit trevligt...

COD4 har tyvärr problem på PS3 och PC också när det gäller online spelande.

Medlem

ah, ja cod4 har varit ett sorgligt kapitel när det gäller funktionalitet, men om man bortser från det är det lätt det bästa mp spelet på xbox 360 imho!

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av r4z0r:
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Fr0gg0.:

Kommer IPtv i höst updaten iaf, mer vet jag inte

Även om det kommer så är det nog inget som går att använda utanför staterna. Vi har inte fått marketplace ännu så lär dröja länge.

Det är faktiskt releasen för EU de planerar, video marketplace finns redan aktivt i USA sedan ett halvår.

Okej efter lite sökande så hittade jag:
http://www.microsoft.com/presspass/press/2007/jan07/01-08IPTV...

Dock så näms tyvärr inte sverige.

Den nyheten är från januari tidigare år, så den är nog inriktad på den amerikanska marknaden. Det de håller på med nu är att integrera det för oss européer.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar