My Horse and Me-trailer

Robot
MFC
Medlem
My Horse and Me-trailer

Givet köp till min dotter!

Nu blev jag glad..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ganska snygg grafik i alla fall

Antikvitet

Årets spel 2008.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Varför inte?

Inaktiv

släpps till ds också? enligt slutet på trailern?

MFC
Medlem

Det kanske inte är ett spel där man skjuter sönder hästar och spränger jockeys men jag tycker det är grymt med spel som på allvar siktar in på en grupp som inte är bortskämd med seriösa spel. Har letat länge efter ett hästspel som är riktigt bra och att det är på svenska är ju en ren bonus.

Finns lite mer godis på deras hemsida: [http://www.atari.com/myhorseandme/main.php]


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

emp
Medlem

My Horse and Me och Mass Effect på samma dag, pleasure overload.

Medlem

såå grymt ska lätt köpa "host"

Medlem

tja.. man får uppskatta att det är estetiskt tilltalande iallafall.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

ser ju bra ut för att vara ett hästspel de jag sett ser ut att ha varit gjorda i flash. roliga är att hästen hoppar snyggare i detta än Assassins Creed...


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

hahahahahahahahaha

Medlem
Skrivet av snyft:

ser ju bra ut för att vara ett hästspel de jag sett ser ut att ha varit gjorda i flash. roliga är att hästen hoppar snyggare i detta än Assassins Creed...

Det är ju trots allt en hästsimulator. Assassin's Creed var sist jag hörde ingen hästsimulator XD


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

heh imponerad faktiskt..

Medlem

Pimp my Horse nu var jag imponerad!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Nått som kanske kan slå The Sims kanske!!

Medlem

haha, fy vad coolt. När kommer Shopoholic 2007 då? ^^

Medlem

detta är ett måste till alla wii ägare

Medlem

Måste köpa..

Btw. hästspel för pojkar: http://www.youtube.com/watch?v=HDFq5wdiEak

Medlem

GOTY!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

MFC
Medlem

LOL, ironin i denna tråd är nästan ohälsosam

Jag tycker dock det är kul att man ÄNTLIGEN gör ett spel värt namnet för en grupp som annars inte är bortskämda med sånna här spel.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

Min dotter gillar detta spel.. 4 av 5 möjliga. Ska köpa denna till Wii också.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar