The Elder Scrolls blir massivt?

Robot
Medlem
The Elder Scrolls blir massivt?

hoppas kan man


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Bara det inte blir en massa trycka på 1 osv..

Medlem

Vore klart intressant.

Medlem

Hoppas att det inte blir Bethesda som tillverkar det utan att det blir något systerföretag, jag föredrar att Bethesda gör singleplayer spel och fokuserar på det... Men det är ju bara min åsikt:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Mycket... MYCKET intressant Hoppas det blir något utav detta!

Medlem

Grymt!...men jag hlr med dig Jokkocze...hoppas d inte blir att sitta å klicka på siffror!

Medlem

4 dagar senare, typ.

Kan vara kul att se Elder Scrolls online faktiskt.

Medlem

Ett elder scrolls mmo skulle nog vara kul. Men om det blir ett vanligt mp så är det nog coop.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Va fan på tiden, The Elder Scrolls har enligt mig alltid varit som en mamma utan barn, spelet är ju gjort för att vara massivt. Om samma känsla och spelsätt behålls blir de utan tvekan ett köp.

Medlem

Ett "Oblivion"-online hade jag hurrat över. Är så trött på hur alla mmo är anpassade efter tredjepersons-vy. Har personligen aldrig kunnat vänja mig vid det. Hemskt!

Medlem

Nog för att nyheten är att göra höna av en fjäder, men hoppas kan man alltid. Som redan sagts i tidigare tråd så känns det som ett naturligt steg i serien åtminstone.. Definitivt Coop som kan göra vilket skitspel som helst till en välsignelse. (nej, tes är inget skitspel)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

NEJ.. Inte ännu ett MMO! Snälla.. Ja ber er!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Precis jag också.. Skulle vara jävligt kul att springa runt med typ 4 vänner och questa och utforska forts dock. Fast MMO , nej tack!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Låter väldigt intressant faktist.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

många klagar på "nej inte ett till mmorpg" .. hur många fps och hur många rpg spel finns det inte där ute.. Själv tycker jag det finns väldigt få bra mmorpg spel på marknaden idag.. det är en av anledningarna varför det går så bra för WoW, fortfarande(!). Ser fram emot vad Bethesda kan åstakomma

mer bra mmorpg-spel åt folket!

Medlem

håller med om att det finns lite för få bra exemplar innom mmorgp.
kan bli riktigt kul att se hur ett elderscroll spel gör sig som ett

Medlem

Är verkligen inte själv så sugen på den idéen. Möjligen om man gör som beersgarden sade och låter några andra göra onlinespelet och Bethesda tar hand om single player.
Det är det som gör TES så skönt, gå omkring helt själv och utforska. Slippa en massa idioter som endast är ute efter att levla osv osv.


signatur

Flygande lemurer

Medlem

Menmen, man ska inte tro att det är ett MMO på gång bara för att dom har registrerat den domänen. Visst låter det spännande, men det kan likagärna bara vara som dom ska göra en vanlig communitysida för spelserien. Men varför inte, jag vill gärna ha ett Elder Scrolls MMO !

Medlem

Hade hellre haft multiplayer läge i oblivion faktiskt

Medlem

skulle vara grymt kul om man kunde lira coop i oblivion.

Medlem

Jag tror stenhårt på att ett MMO är på gång, förutom att det finns enormt mycket pengar i MMO just nu så har Elder Scrolls serien gått så långt så MMO skulle vara den enda naturliga fortsättningen. För att inte nämna att Bethesta skulle vara perfekta att skapa ett MMO.

Orkar inte skriva ner alla tecken men i och med det här känner jag mig 99% säker på att det är på gång.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Skulle också kunna vara så att de helt enkelt inte vill att ngn community/fan-sida skal knipa domänen. Ett sätt att skydda sin IP alltså.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Bristen på multiplayer var det som fick mig att inte spela Morrowind, och heller inte Oblivion. Har alltid haft svårt för singelplayerspel, och att lägga ner 100-200 timmar på en karaktär för och att sen inte kunna visa den för/spela med andra är väldigt väldigt avtändande för mig.

Ett bra mmo gjord i en Morrowind/Oblivion värld kan bli mycket mycket bra.

Medlem

.......Hoppas INTE!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Inaktiv

Så gör företag ibland för att undvika att hypotetiska/eventuella produkters URL inte kidnappas, på 90 talet registrerade Nintendo zeldaonline.com och inte kom det nått Zelda Online

Medlem

Ett välgjort SP föredrar jag faktiskt...

Inaktiv

MMO kan ju fungera, men jag ser helst COOP, förhoppningsvis båda

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Hoppas att det inte blir Bethesda som tillverkar det utan att det blir något systerföretag, jag föredrar att Bethesda gör singleplayer spel och fokuserar på det... Men det är ju bara min åsikt:)

Håller med dig till fullo. Jag är själv rätt ointresserad av MMO generellt och ser mycket hellre ett starkt singelplayerspel men med ett välgjort coop läge!

/ LordDaimos

Medlem

Väldigt intressant!!

Skrivet av Kresko:

Grymt!...men jag hlr med dig Jokkocze...hoppas d inte blir att sitta å klicka på siffror!

Jag förstår inte vad ni har emot det? Blir ni irriterade över att alltid avfyra vapnena i fps med musknappen hela tiden?

12
Skriv svar