Crysis - demo och forumdel hos FZ
Dribbla med tid? Det är exklusivt för EA idag, ni kan inte både påstå att ni gör rätt och samtidigt släppa demot tidigare. Ta en ståndpunkt att strunta i reglerna eller inte FZ!
Donerar lätt också för att banna EA-supportern jag citerar.
Oj, mycket har jag blivit kallad men inte EA-supporter. Verkar som du fastnade på "eller inte"... för om jag var ea-fanboy så skulle jag inte lagt demot, före FZ, på annan öppen sida.
Som jag har förstått det så är FZ kluven och slösar onödig tid på att läsa regler de inte behöver följa. Tänker inte säga mer än så, men gillar för övrigt FZ väldigt mycket. Ser dock att många i fz-crew läser dessa kommentarer så kanske är det någon ändring på gång.
Enligt mig så är det bra när spel-communityn har ett avstånd till spelutvecklare och utgivare, men det är bara min personliga åsikt. Det är bättre att man gör allt för ens medlemmar, inklusive släppa demon så fort man får tag på dem.
Jag fastna mest vid exclusivt för EA, och ni kan inte påstå att ni gör rätt. Du vet nog mer än jag iom att du påstår att FZ kluvet. Vad jag märkt så gick det snabbt för demot att hamna här. Sista vi vill är att Frag zone ska hamna i det corperativa träsket, eller börja moderera kommentarer i ala Putin stil, även om det innebär tragiska flame wars som detta. Men du verkar ha en sund syn på skaker för övrigt, så kan inte annat än gräva ner stridsyxan. Ska inte kladda ner denna tråd mer nu, sorry.
Helt underbart!!! körde hela demot med Cloak och smyga runt fiendepositioer och seda plocka dom i ryggen! Bästa Handgranater jag sett i ett spel någonsin. Vilket ljud!
Enda anmärkning är att jag saknar sparkar i melee läget.
Kunde inte helle köra i dx10 med "crysis optimerade" drivrutiner.
Hej hej gott folk....Jag testade nyss spelet...Men det är nå jävla skit fel på grafiken, jag har ett radeon x1950pro med senaste drivrutinerna. Det är typ svart överallt förutom på "händerna" och vapnet, kollar man rakt ner i marken så ser man allt, jävla skit alltså, har sett fram emot detta spel enormt länge. Bara jag som stött på detta problem?
Just det, samma problem har jag i gothic 3.
Det kan inte vara så att klockat ditt grafikkort? Minns att jag hade samma problem som du i Gothic 3. Kommer inte ihåg vad det var som fixa det. Kolla på nätet om hur man fixade det då. Kanske funkar nu med.
Hej hej gott folk....Jag testade nyss spelet...Men det är nå jävla skit fel på grafiken, jag har ett radeon x1950pro med senaste drivrutinerna. Det är typ svart överallt förutom på "händerna" och vapnet, kollar man rakt ner i marken så ser man allt, jävla skit alltså, har sett fram emot detta spel enormt länge. Bara jag som stött på detta problem?
Just det, samma problem har jag i gothic 3.
Ser ut så på mitt 2900xt också, lite besviken. Testade att lägga in nyaste drivrutinerna men ingen skillnad alls. SFår väl se under helgen om det är fler med ATI kort som har problem.
Edit: Stäng av Catalyst A.I, det fungerade för mig iaf.
riktigt najs lir, flöt asfint på medium o då kör jag 1650x pro :P... o redan då va det riktigt snyggt.. ska bli najs med nytt graffe sen när både nvidia o ati släppt sina nya så får man se va det blir..:)
Körde på delta svrågheten såklart direkt, tog mig 47minuter o klara spelet, mycke smyga o ibland mycke röj :P.. så rovdjuret feeling när man sitter i jeepen o matar in i djungeln o träden rasar wee :P.. nu ska det testas o se hur mycket dummare ai;n blir på lättare nivå..
usch fy jag känner demonerna komma över mig, fy fan jag mår illa.. detta spel kommer o skapa många klagande forum inlägg antar jag.. alla ha satt det så högt upp på kravlistan så nu e minsta sak åthelvete o folk bli besvikna..
under min speltid hitta jag inte en enda bugg, allt flöt i 40fps för mig
har:
e6600 2.4@3.2
x1650 pro
2gb 6400 @ 800
x-fi
körde allt på medium förutom skugga på low och AA på 2x.
Ain är helt bra tyckte jag, förutom att dom inte alltid reagera på ljud. givet köp för mig iaf. gillar avtion/stealth/tänka spel (man vill ju va lite cool o smyga upp op snubbar, kasta iväg han ena skjut han andra skjut han du kasta:P)
Fett besviken på detta spel, nog var det relativt skön känsla i vapen och smygandet och sånt. Men inte fan kan jag påstå att spelet var snyggt iaf inte på min burk och i min mening är det inga fel på mina specs.
Körde på medium 1024x768 och jag tyckte det var kantigt och pixligt och många konstiga clippings och konstiga uppdateringar av träd och dylikt.
Jag tror de kommer tappa många gamers på att spelet blir så fult och pixligt för oss med "mediumspecs".
Specs:
Intel Core 2 Duo E6600
GeForce 7950GX2
2 GB RAM
Fett besviken på detta spel, nog var det relativt skön känsla i vapen och smygandet och sånt. Men inte fan kan jag påstå att spelet var snyggt iaf inte på min burk och i min mening är det inga fel på mina specs.
Körde på medium 1024x768 och jag tyckte det var kantigt och pixligt och många konstiga clippings och konstiga uppdateringar av träd och dylikt.
Jag tror de kommer tappa många gamers på att spelet blir så fult och pixligt för oss med "mediumspecs".
Specs:
Intel Core 2 Duo E6600
GeForce 7950GX2
2 GB RAM
Jo, din burk saknar Dx10.
Gör om, gör rätt
Specs:
Intel Core 2 Duo E6600
GeForce 7950GX2
2 GB RAM
borde ju flyta bättre för dig med tanke på att jag kör ett 7900GT 256MB, i 1280x1024 allt på medium, flyter på riktigt bra för mig!
tankat nyaste beta drivers för crysis då?
har för övrigt en E6400@2,5GHZ och 2GIG ram.
värdelöst optimerat ju. 1280x960. high på allt och ingen AA ändå bara 20 i fps.
kör windows vista 64bit
Intel Core 2 EXTREME X6800 2.93GHz
4 GB ram
Geforce 8800GTX
ingen skillnad på WHQL nyaste drivrutinerna och de nya betadrivisarna 169.01
SUCK
cod4 hade man 60-80 i fps på allra allra högsta inställningarna. meningen att man ska spela på en dator från framtiden för att kunna lira det här spelet eller?