Assassin's Creed-film: Montferrat Walkthrough
spana in benen på snubben som just blev dödad vid 4:43
GEEEEE MEEEEEEJ SPEEEEEELEEEEEEET!!!!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Jaha, det var ju mer "one man army" än sneaking. Trist. Att karaktären kan hoppa från plattformar som är fritt upphängda från rep, är också ett fysiskt mysterium
Jävligt skojigt ser det iaf ut. En Thief-fanatikers våtaste rooftopdrömmar går i uppfyllelse!
Jaha, det var ju mer "one man army" än sneaking. Trist. Att karaktären kan hoppa från plattformar som är fritt upphängda från rep, är också ett fysiskt mysterium
Jävligt skojigt ser det iaf ut. En Thief-fanatikers våtaste rooftopdrömmar går i uppfyllelse!
haha, ja, hur fan lyckas han hoppa från sådana plattformar egentligen?
ser som sagt roligt ut, väldigt roligt. önskar nästan att jag hade en ps3a.
Jaha, det var ju mer "one man army" än sneaking. Trist. Att karaktären kan hoppa från plattformar som är fritt upphängda från rep, är också ett fysiskt mysterium
Jävligt skojigt ser det iaf ut. En Thief-fanatikers våtaste rooftopdrömmar går i uppfyllelse!
haha, ja, hur fan lyckas han hoppa från sådana plattformar egentligen?
ser som sagt roligt ut, väldigt roligt. önskar nästan att jag hade en ps3a.
Han är ju en lönnmördare, han lyder inte under fysikens lagar.
Platformen gungade inte när han landade heller så den är inte del av fysikmotorn överhuvudtaget.
Fighten med massa fiender såg lite tråkig ut, borde liksom ha dött där annars försvinner ju lite av lönnmördar känslan om man bara kan hoppa ner bland 10 pers och slå ihjäl dom. Samt vakterna på taket borde ju se om man springer runt och dödar folk där. Eller så har dom väldigt kort line of sight vilket vore tråkigt. Men damn vill ha <3
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Tycker slagsmålen ser allt för taskiga ut. Men men.
Tsk, man spelar ju för o mörda, sen kutar man som fan
Ha! Din fegis, själv kommer man vara one man army.
Från att vara ointressant till att rätt så ok kan man säga om detta...
Älskar de interaktiva mellan sekvenserna där man kan fortsätta att röra sig.
Den som äger mest när han dör vinner
Själv hade man väl sparat en kastkniv till sista killen eller stalkat han runt borgen tills man fick en bra möjlighet. Känns som att man nu hoppar ner där ska man illa kvick klättra upp igen och fly. Inte slå ner 100 pers, blir att lira på svåraste så man inte kan göra sånt ;). När ska nya Splintercell komma ut föresten?
Ser lovande ut.
För övrigt vill jag ha ljudböcker med Jade~~~
ja hon låter så het som hon ser ut... visst har det sällan varit med en person så mkt i hypningen av ett spel som jade... men vi vet väl alla varför...
skönt att slippa höra en målbrottsbräkande kille gå igenom spelet iaf.
Det enda jag inte gillade var när de slogs mot vakterna i slutet, jag tycker de gjort honom för kraftig. Han borde inte kunna slåss mot 10 vakter samtidigt, vissa vakter står bara där och hejar på vilket jag tycker ser ganska absurdt ut. De borde alla attackera samtidigt så att om man slåss mot mer än 2 samtidigt så blir det väldigt svårt att hinna med att skydda sig.
Kommer bli skitkul. Enda som oroar lite är om hur twisten på spelet är. Gillar inte riktigt det där att bilden hoppar till lite då o då. Börjar ana oråd...
Det är ju en av de coola grejerna, hehe. Att de tar lite risker. Ska bli väldans spännande att se vart man hamnar i uppföljarna.
De som klagar på fajtingen.. vaaaaaoooo? Den är ju skitsnygg. Man kan använda andra som mänskliga sköldar, tackla dem och svärden möts verkligen. Inte bara vanlig button-mashing, där gubbarna står och matar på och där det bara är en massa matematik i bakgrunden.
Jade. Lite småjobbig röst. Hon har ett sånt där knorr på rösten som Brittan har. Kan ju ha lite att göra med den vassa diskanten, vad vet jag? Fast söt är hon. Snacka om att alla gamergrabbar blir till sig så fort nåt enda kvinnfolk visar sig engagerad i spelvärlden. Hade man sett henne i vilket annat sammanhang som helst så hade man inte brytt sig.
finns det nått exakt datum för november? såg sjukt roligt ut att spela!
[quote=Schtraider]
Jade. Lite småjobbig röst. Hon har ett sånt där knorr på rösten som Brittan har. Kan ju ha lite att göra med den vassa diskanten, vad vet jag? Fast söt är hon. Snacka om att alla gamergrabbar blir till sig så fort nåt enda kvinnfolk visar sig engagerad i spelvärlden. Hade man sett henne i vilket annat sammanhang som helst så hade man inte brytt sig.
hehe kan så vara... men alltid trevligt med kvinnfolk som delar ens intressen... min sambo är ju inte direkt intresserad av att lira xbox :\
Det var faktist inte mycket spoilers Silentzio. De visade bara ett sätt att lösa uppdraget och de visade ingenting av den stora "twisten". Även om jag tycker att när de spelar generellt sett så har de gjort faktumet att det kommer en twist alldeles för tydligt, skulle vart mycket coolare om de varit med subtila så att när man vet vad twisten är så tänker man "jahaaa, det var därför x var y".
är det autoaim på kastknivarna? Känns lite tråkigt isåfall
Japp det mesta grejer som du gör är auto, du autohoppar också.. antar att om du springer i full fart så kommer du autohoppa över saker, går du sakta så kan du klättra ner eller stå kvar vid en kant.
Just kontrollerna är jag lite orolig för, allt SER otroligt roligt ut, men sen hur det är inlevelsemässigt/kontrollermässigt är svårt att säga.. jag är inget större fan av auto-jump i andra spel (te.x i Zelda)...
Mitt intryck från den här är typ samma som när jag såg en genomgång av spelet första gången för något år sedan. Att det äntligen finns lite folkmassor att gömma sig i och knuffa runt är något jag längtat efter och klättringssystemet är skitnajs.
Resten däremot är inte min stil. Känns inte riktigt rätt när allt sker i värsta öppenheten. Att bli upptäckt i Thief eller Hitman kändes alltid som ett misslyckande, men här verkar det fortfarande vara det största nöje man kan få ut av spelet. Eller åtminstone det som alla videos verkar fokusera på. Ingen ser när man klättrar uppför en vägg i en gränd som ligger bara ett par meter från en stor gata (inte på så vis att gatan eller massorna inte längre är i syne), ingen ser att en vakt på ett tak huggs ner eller en vitklädd man springer och löper längs taken i fullt dagsljus.
Det känns verkligen inte som att samma stämning kommer att uppstå som ifall man hade infiltrerat en stor borg under nattetid för att på något vis döda en högt uppsatt person - vare sig det vore via att hugga honom i sömnen, plantera en giftspindel i nästa dags kläder, förgifta kvällsvinet som en tjänare kommer med eller liknande. Kalla mig Thief-nostalgisk, men det känns och kommer alltid att kännas mer logisk att sköta såna saker under natten och inte inför folksamlingar som dessutom bör kunna lära sig känna igen ens kläder eller ansikte :/
Kalla mig Thief-nostalgisk, men det känns och kommer alltid att kännas mer logisk att sköta såna saker under natten och inte inför folksamlingar som dessutom bör kunna lära sig känna igen ens kläder eller ansikte :/
men tänk vilken skräck du sätter i byn där, sku det finnas dagstidningar sku rubriken va "DÖDAD MITT PÅ LJUSA DAGEN"