Tanka hem Far Cry från FZ

Robot
oan
Medlem
Tanka hem Far Cry från FZ

fint

Medlem

Trevligt varit sugen på att spela men inte orkat rota fram skivan..

Medlem

Umf! det tar tid att dra hem!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Tack FZ.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

varför får jag itne mer än 2,3MB/s? någon annan som kommer över den hastigheten?

Medlem
Medlem
Skrivet av Silentzio:

varför får jag itne mer än 2,3MB/s? någon annan som kommer över den hastigheten?

Har gått gravt långsamt på FZ den senaste tiden, verkar dock som det bara vart jag som har problem då jag har liknande problem på andra sidor....

Medlem

Lägg upp Raving Rabbids och Prince of Persia också


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv

Så jävla bra att de börjar släppa gamla spel gratis. idioti att de inte gör det oftare.

Cheers!

Medlem
Skrivet av bjornhellgren:

Så jävla bra att de börjar släppa gamla spel gratis. idioti att de inte gör det oftare.

Det känns som om du överdriver så det står härliga till. Det är väl inte "idioti", det är snarare respekt för sina konsumenter, eller? De som betalat för ett spel, och sedan får se samma spel ges ut gratis. Du kan väl ha förståelse för att många av dem blir väldigt besvikna?

Dock är denna modell med reklam en mycket intressant väg att gå, vi får se om det ger den sökta effekten. Helt klart ett friskt initiativ i branschen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Silentzio:

varför får jag itne mer än 2,3MB/s? någon annan som kommer över den hastigheten?

Haha vafan sitt ner och var glad. Det snabbaste jag kommer upp i på FZ är runt 830kb/s, och då tycker jag att det går fort

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mongi:

Lägg upp Raving Rabbids och Prince of Persia också

[n=21416 Prinsen är här], Rayman och Ghost Recon är på gång under förmiddagen.


signatur
Medlem

När ni ändå är serviceinriktade så kan ni väl ändå packa det i någonting annat än rar?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Svartsmurfen:

När ni ändå är serviceinriktade så kan ni väl ändå packa det i någonting annat än rar?

Efter att laddat upp den första filen på 2,6 GB och insett att php vägrade hantera filen och därefter tankat upp samma mängd igen kommer en tredje vända inte att ske


signatur
Medlem

Perfekt. Fileplanet är så segt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kewl detta, funderade på att köpa när spelet kom ut men blev aldrig av

Medlem

rar är väl ett trevligt format?

Medlem

Nej det tycker jag inte.
Har haft stora problem med det under vista (tror att det är fixat numera, dock). Dessutom så känns det inte särskilt existensberättigat eftersom de flesta (typ alla) redan har zip inbyggt i systemet.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Skägg.
10 Chambers

Vad jag vet kan inte zip splitta filer i flera delar?


signatur
Medlem

Fråga: Hur lirar man det på nätet eftersom den frågar efter cd-key?

Medlem
Skrivet av Davvan:

Fråga: Hur lirar man det på nätet eftersom den frågar efter cd-key?

Du kan bara köra singelplayer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"You must live in U.S to play this game" wtf????


signatur

Jäh!

Medlem

Man kan använda en splitter.
Är det verkligen en (1) stor fil? Annars så kan man ju behålla katalogträdet när man packar de olika delarna.

Vissa splitters (kanske alla) gör en fil som själv knåpar ihop alla delar hos mottagaren. De behöver inte installeras vilket i alla fall jag tycker är trevligt.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Nej det tycker jag inte.
Har haft stora problem med det under vista (tror att det är fixat numera, dock). Dessutom så känns det inte särskilt existensberättigat eftersom de flesta (typ alla) redan har zip inbyggt i systemet.

Jag vet inte vad du snackar om... RAR är ett överlägset filformat jämfört med ZIP. Snabbare och bättre kompression, samt riktigt stöd för uppdelning av filer.

Jag har kört Vista Ultimate 64-bit sen det släpptes, och har aldrig stött på några problem med WinRAR, eller RAR-filer generellt.

Det är bra av FZ och inte välja vad som är "det vanligaste", utan vågar sig på att använda "det bättre" alternativt.

Nu väntar jag bara på riktigt stöd för torrents i filarkivet...


signatur
Medlem

Justja, någon update på om man kan köra det trots att man inte är US citizen?


signatur
Skägg.
10 Chambers

Nu finns alla Ubi-titlar att tanka hem från filarkivet. Vad det gäller kontot så är det bara att ändra ditt ursprungsland så fungerar det.


signatur
Medlem

Man kan tydligen inte köra multiplayer i den här versionen, vilket suger.

Inaktiv

Rar är prima.
FZ knäcker.
FarCry var bäst när det kom ut märkte jag efter några minuters speltid.

Det är inte _dåligt_, men man minns det som bättre, trots att det inte var så längesen det kom ut. Nästan så man skulle försöka våga sig på att få igång det på MacBooken under VMWare, Jag vet, jag vet, DirectX...

Medlem

Ändrade mitt land på kontot till U.S.A och då gick det att installera :/
Tog även hem patchen o la in den men spelet bra kraschar när jag ska starta det??


signatur

Jäh!

12
Skriv svar