Ship Simulator 2008

Robot
Ship Simulator 2008

Trots att Microsoft sedan 1982 släppt nya upplagor av Flight Simulator-serien är flygspel inget vi pc-ägare är bortskämda med. Än mer underligt är att det finns ännu färre simulatorer baserade på människans kanske äldsta fortskaffningsmedel - båten.


Medlem
Ship Sim 2008 bekänner färg

Finns det ingen AA som man kan ställa in?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

HAr du Geforce-kort kan du ställa in AA i kortets egna inställningar

ATI känner jag inte till

Inaktiv

Personligen hade jag satt lite högre betyg då det är en rejäl uppgradering från version 2006 och ett mycket bra spel om man gillar simulatorer...
Men som sagt så är det lite väl synd att alla funktioner inte finns med från början, bara att vänta på de kommande patcharna...

Medlem
Citat:

Bjässar som till exempel Titanic är långsamma och sega att kontrollera

Nä hä! Titanic va ju seg på att svänga den hade för små roder och där av en sväng radie på en mil eller nått 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

Ship sim 06 var från början inte är ett dataspel utan en övningssimulator för sjömän, utvecklaren VSTEP har gjort 26 simulatorer för företag och bara 2 spel, så man får väl hoppas att det är någorlunda realistiskt.

Medlem

Varför gör de inte bara en nyversion av Ports of Call, ett av världens bästa spel?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Skrivet av Json_81:

Varför gör de inte bara en nyversion av Ports of Call, ett av världens bästa spel?

Det har dom gjort.. men Inte Vstep
www.portsofcall.de kan du ladda ner POC 2007 plus add ons klicka på fliken sim3d II. Fast man kan bara spela 4 min varje gång om man inte köper en licens. Man kan också ladda ner POC Classic men bara en timmes demo... :\


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Äh, den här simulatorn känns det redan som man har kört en massa gånger. Eller vad säger ni? Jag säger bara Hangarskeppen i BF1942. Dom var det klös i!

Johan Granström, jag led med dig under hela recentionen. Du lär vara den första som simulerat under så lång tid.

:heart:


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av Json_81:

Varför gör de inte bara en nyversion av Ports of Call, ett av världens bästa spel?

Det har dom gjort.. men Inte Vstep
www.portsofcall.de kan du ladda ner POC 2007 plus add ons klicka på fliken sim3d II. Fast man kan bara spela 4 min varje gång om man inte köper en licens. Man kan också ladda ner POC Classic men bara en timmes demo... :\

Grymt!


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Hum... rolig bild där det står "Vi testar seglarlirets senaste instans" så är det typ världens största ångbåt (jag vet, jag är petig )


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Vem vill spela Ship Simulator 2008? ... ... ... dötrist

Medlem
Skrivet av Malicone:

Vem vill spela Ship Simulator 2008? ... ... ... dötrist

Ja du.....antagligen samma kategori av människor som lirar tåg-, flyg-, jakt-simulatorer, dvs. kategorin besatta.

Skämt å sido så tycker jag att det är lite kul att det även finns utrymme för mer nischade spel på marknaden, även om jag själv inte skulle lägga min speltid på dem.

1
Skriv svar