Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

BioShock-avlöjande på söndag

Medlem

Låt inte nyheten balla ur pga. XP vs. Vista(ftw) eller "Enter-tangentsvåldtagning" nu! (Jag hoppas att man inte kan bli våldtagen av ett tangentbord )

hmm, vad handlade det nu om? Ja just det! Bioshocknyhet på söndag var det! Jag hoppas på demo-releasedate/demo-release.
Det ska bli riktigt mysigt att få se vatteneffekterna i spelet!

Medlem

Hoppas de säger att det inte blir så mkt action.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Demo plus att de kommer släppas till ps3an vore väl de ultimate för alla

för alla dom som valt fel konsol menar du ja

Jag har PS3, 360 och WII samt en hyffsad PC(Med Vista då förstås!!) så varför chansa på att man ska missa ett fett spel?

Demo vore dock väldigt intressant... kanske redan i morgon kväll då...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Vista är ett väldigt bra OS imo. inte träffat på ett enda spel som inte funkat, har bättre FPS än i XP med senaste drivrutinerna till mitt 8800 + att det precis kom ut 2 Vista-updates för ännu bättre prestanda i OS'et. Har man en massa problem fortfarande så är det nog snarare SBS.

Det är lite grejer som man "måste" göra för att Vista ska bli lika bra/bätte än XP dock, stänga av lite services osv (sånt som n00bs kanske inte gärna ger sig in på).

Ska bli intressant att se hur DX10 versionen skiljer sig från DX9... Säkert inget extremt, men ändå, vill ju ha så ultimat upplevelse som möjligt med detta spel..


signatur
Medlem
Skrivet av Nikie:

Hoppas de säger att det inte blir så mkt action.

Då är det nog rätt korkat att marknadsföra det som en shooter, no?

I de trailers som visas så kan man tro det är serious sam eller nått, men SÅ mycket action kommer det inte vara, det är jag säker på..


signatur
Inaktiv

detta spelet har dom hållit på länge ?

har för mig att man sett den där bilden på en skum snubbe i en badbolls liknande dykardräkt långt bak i tiden.

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

Offtopic:
Jingai tillbaks med den gamla avataren, nu!

Nöjd nu?! 8)

Medlem
Citat:

BioShock, the upcoming blockbuster available exclusively for the Xbox 360 video game and entertainment system and Games For Windows on August 21, 2007 in North America and in Europe beginning August 24, 2007.

Om ni läser den senaste nyheten på FZ om att Irrational Games byter namn så ser ni att pressmeddelandet dödar PS3 ryktet.


signatur

Working as intended.

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av zauii89:

Varför skulle jag göra det ?
Jävligt patetiskt svarat av dig. Så fan heller att de flyter på bättre , och jag är nog ensamm om att inte gilla vista också eller??

Vem är det som är patetisk?? Du baserar allt på vad andra tycker eller?? Du verkar inte ens ha testat det senaste tiden eller alls, det värsta jag vet när folk öppnar stinkhålet utan att veta vad dem pratar om. Visst många amatörer har problem med Vista, vet man vad man håller på med så kan man ha en Vista som funkar hur bra som helst. Såna som inte kan anpassa sig, och inte vill lägga en extra krona på uppgradera sina datorer hatar Vista. Visst vista har sina svagheter, men för mig personligen så funkar Vista bättre än XP nånsin gjort, och bara för att du inte klarar av ny teknik så är inte jag en lögnare för det.. Du kanske ska skaffa dig en egen uppfattning om hur det står till, och sluta säga vad andra säger?? Lusläsa genom forums för att veta vad andra tycker och tänker, stört löjligt!

Jag har prövat det.
Som jag sade var det ett tag sedan och den versionen var verkligen inget och ha, på senare tid har jag bara sett/användt det på andra datorer samt hör/sett fakta mer eller mindre.

Varför vara hund på vista?
Är dx10 så viktigt ?
De får bättra sig xp är helt klart bäst än
så lenge , tycka vad du vill det är vad jag
tycker och jag är knappast ensamm.

Nejtack.(har dx10 kort)

Inaktiv
Skrivet av fladder:
Citat:

BioShock, the upcoming blockbuster available exclusively for the Xbox 360 video game and entertainment system and Games For Windows on August 21, 2007 in North America and in Europe beginning August 24, 2007.

Om ni läser den senaste nyheten på FZ om att Irrational Games byter namn så ser ni att pressmeddelandet dödar PS3 ryktet.

Jag är säker på att vi kommer få se en PS3-version men inte tidigare än nästa år. Spelet kommer förbli PC/360-exklusivt året ut i alla fall.

Medlem

Hoppad att det är en PC demo så att man kan testa det innan man köper så att man vet att datorn överlever plus en bra benchmark för UT3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av rbnlenin:

Offtopic:
Jingai tillbaks med den gamla avataren, nu!

Nöjd nu?! 8)

Om jag är


signatur

Bengebolle

Medlem
Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

knappt nån eh jo bara några miljoner amerikaner bara..

Det är väl ändå fler asiater som har PS3?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Felgard:

de kanske släpper tidigare för en gång skull... om det stämmer så skall jag spendera resten av mitt liv under sängen i väntan på att jorden går under

Underbart, helt underbart.

Jag tror inte att ett demo kommer släppas, och absolut ingen release på PS3, skulle vara väldigt knepigt eftersom de började utveckla till PS3 men lade ner det (vet inte varför). Tror mer på det som stod i Lyraels post

"Computer and video games skriver:
"A reliable source tells CVG that the announcement will involve Xbox 360 download content - sepcifically downloadable plasmids for the console version." ".


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

bla bla bla bla Visst många amatörer har problem med Vista, vet man vad man håller på med så kan man ha en Vista som funkar hur bra som helst. Såna som inte kan anpassa sig, och inte vill lägga en extra krona på uppgradera sina datorer hatar Vista.bla bla bla bla

För det första, de flesta som använder Microsofts OS är amatörer och det vet Microsoft, de borde därmed anpassa sitt OS efter det.

För det andra, om du nu vet allt om Vista, gör en guide till dem som inte vet allt så att de också kan få det att funka bra.

För det tredje, har du tänkt på att alla kanske inte har RÅD att uppgradera datorn?

Dessutom handlar inte det här om några OS utan Bioshock, ett spel, inte ett OS utan ett spel, underhållning inte OS, spel.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:

För det första, de flesta som använder Microsofts OS är amatörer och det vet Microsoft, de borde därmed anpassa sitt OS efter det.

För det andra, om du nu vet allt om Vista, gör en guide till dem som inte vet allt så att de också kan få det att funka bra.

De kan inte anpassa ett OS från början så det passar precis alla användare, alla deras användare är inte gamers, te.x.

Guider finns det gott om överallt för Vista och hur du optimerar det, lär dig använda Google är mitt heta tips till dig.

Vista optimize guide gamer

är en bra början och ger 2330000 hits....


signatur
Inaktiv
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Urkalak:

För det första, de flesta som använder Microsofts OS är amatörer och det vet Microsoft, de borde därmed anpassa sitt OS efter det.

För det andra, om du nu vet allt om Vista, gör en guide till dem som inte vet allt så att de också kan få det att funka bra.

De kan inte anpassa ett OS från början så det passar precis alla användare, alla deras användare är inte gamers, te.x.

Guider finns det gott om överallt för Vista och hur du optimerar det, lär dig använda Google är mitt heta tips till dig.

Vista optimize guide gamer

är en bra början och ger 2330000 hits....

Syftade iofs inte på mig men när Microsoft vet att de flesta som använder deras OS inte är speciellt inbitna i datorer borde de göra det lättare för dem. Jag har inte Vista själv och har inte testat det, därför har jag ingen åsikt om det är bra eller inte. Att lära mig använda Googli, googlo,garglo? Ah, Google var det ja.

Skicka en guide till mig om google jag förstår inte vad det är för ngt. Dessutom menade jag inte om en guide FANNS eller inte utan det var ren princip.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Syftade iofs inte på mig men när Microsoft vet att de flesta som använder deras OS inte är speciellt inbitna i datorer borde de göra det lättare för dem.

Men så jävla svårt är det inte, det har snarare att göra med extrem lathet. Läs en guide, gör som guiden säger. Hur svårt kan det vara? Microsoft har dessutom väldigt tydliga förklaringar på sin sida vad alla services gör.

Tycker man att det är så extremt svårt att hantera ett OS så ska man köpa en konsol istället, det är därför dom finns..


signatur
Inaktiv

det är söndag nu, så när ska avslöjandet komma ?

går det efter amerikansk tid eller nåt.

Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Men så jävla svårt är det inte, det har snarare att göra med extrem lathet. Läs en guide, gör som guiden säger. Hur svårt kan det vara? Microsoft har dessutom väldigt tydliga förklaringar på sin sida vad alla services gör.

Tycker man att det är så extremt svårt att hantera ett OS så ska man köpa en konsol istället, det är därför dom finns..

Jo visst, som jag sade, jag har ingen erfarenhet av Vista och har därmed ingen riktig koll på hur lätt det är, eller svårt. Många får det dock att låta som att det är svårt, krångligt mm, andra får det dock att låta ganska enkelt.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

det är söndag nu, så när ska avslöjandet komma ?

går det efter amerikansk tid eller nåt.

Det är väl rätt uppenbart att dom går efter amerikansk tid, så vi får vänta ett par timmar till.

Kom igen demo! :heart:


signatur

Working as intended.

Medlem

Vad väntar dom på :evil: ??

Medlem
Skrivet av Reaper__hej:

Vad väntar dom på :evil: ??

De vill bara få så många gamers som möjligt klistrade framför datorn så länge som möjligt för de tycker de i allmänhet har för bra hygien...
Men allvarligt:
"Experience Rapture as you never have before. Tune in to Spike TV's new original action drama series "The Kill Point" starring John Leguizamo and Donnie Wahlberg this Sunday night, August 12, at 9pm/8c to witness the worldwide debut of the launch trailer of 2K?s upcoming video game, BioShock. And after the 60-second trailer, keep watching for the surprise announcement by Game Head?s Geoff Keighley."

de kanske väntar tills den ska spelas med att spela den? Bara gissning dock.. =>

Inaktiv

usa ska alltid få dom tider som passar dom bäst.

så vr det i os och fotbolls vm också.

alla ska anpassa sig till dom skenheliga usa som viftar med bibeln i ena näven och en pistol i andra.

*suck*

Medlem

Vad blir klockan här i sverige då när showen startar?

Medlem

Vi är 6 timmar före den tidzonen som Spike TV är i om jag inte missat nåt.. Dvs om det ska sändas kl 9 där så kl 3 inatt..

Inaktiv
Skrivet av Heya:

Vi är 6 timmar före den tidzonen som Spike TV är i om jag inte missat nåt.. Dvs om det ska sändas kl 9 där så kl 3 inatt..

som vanligt då, det är nog många länder som är glada över att dom måste anpassa sig till usa tid

och säkert att man är uppe inatt kl 03.00 när man ska upp kl 06.00 och vara på jobbet kl 07.00....

Medlem

Skall bli spännande! Har iallafall förbokat spelet!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

@ Hypnosos:Han har ju rätt!
Xbox är den rätta konsollen

@ ArtMan: Jo men MP kan ju vara både t.ex. deathmatch och COOP


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

123
Skriv svar