Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Ny Age of Empires III-expansion på gång

Medlem
Ny Age of Empires III-expansion på gång

Förstår fortfarande inte hur de kunde misslyckas så gravt med AoE 3.. Varför i helv.. ska man inte behöva gå och lämna resurserna i town centret? Jag trodde rent av det var en bugg i början. Och försöket att blanda in nån sorts RPG i spelet med de här korten gjorde det ju bara otroligt tråkigt. Ne, börja på AoE 4 istället

Inaktiv

Jaså, jag tyckte det var otroligt mysigt, korten var riktigt häftiga för att fixa till sina egna strategier.

Men varför gör Big Huge Games spel åt Ensemble?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ensemble sysslar nog mest med Halo Wars just nu skulle jag tro.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Ja tycker Age2 + Exp. är långt mycket bättre än Age3. Men det går att spela, så ett till expansion pack stör inte, men vill hellre att dom går tillbaka till Age2 basen med bättre grafik och nya saker..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tycker trean är mkt bra, även om det saknar en del saker som fanns i tvåan, som att låsa grindar med mera. Sedan att dom fixar resurshanterinten, som jag tycker var en miss.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

asien, trevligt


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar