Team Fortress 2-karaktär visar känslor
kolla in fler trailers här:
http://www.gamespot.com/pages/gamespace/videos.php?page=1&pid...
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)
Skönt att det finns folk som verkligen uppskattar det gamla hederliga sättet att göra spel på.
Alla jävla mögelhärdar till spel som utger sig för att vara "realistiska" och "snygga"... blir så trött på alla kommentarer om att "öh lol öh... spelet ser ju fjantigt ut... tecknat pff".
Spelglädje != realism och grafik
ååååh va jag vill ha detta liret! Typ de enda spelet till PC som jag längtar till!
Vadå kommer inte till sommaren? har dom flyttat releasen igen eller? Ja menar, de kommer ju ut en jävla massa prevíews nu så de borde väl närma sig guld?
GTA 4 då??? borde du ju längta till
Inte för att det är Source-motorn som animerar
Mjo
Det jag undrar över är om det han säger stämmer gällande Minigun?
Nja. Vikten är lite överdriven tror jag. Annars ganska rätt
Cry some more
Inte överdrivet alls, det är spel detta! Och just TF2 ska inte likna eller ha så mycket med verklighet att göra heller för den delen.
Jag älskar nya stilen, den som vill ha tillbaks gamla realistiska skräpet är ingen riktig gamer
ååååh va jag vill ha detta liret! Typ de enda spelet till PC som jag längtar till!
Vadå kommer inte till sommaren? har dom flyttat releasen igen eller? Ja menar, de kommer ju ut en jävla massa prevíews nu så de borde väl närma sig guld?
GTA 4 då??? borde du ju längta till
iofs
I'm the best around...