Team Fortress 2-karaktär visar känslor

Medlem

Kul sak dom första gångerna man kör fast man kommer nog inte att tänka på det sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det jag undrar över är om det han säger stämmer gällande Minigun?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Hahaha så skönt! Verkligen glimten i ögat


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

hahahaha, såå bra

Medlem
Inaktiv

SÅåå CooollTT!!! Source håller än. Det här kommer till konsol va?

Medlem

j a g v i l l h a s p e l e t n u


signatur

// Peace

Medlem

Det är ju helt sjukt! Älskar detta!

Medlem

Skönt att det finns folk som verkligen uppskattar det gamla hederliga sättet att göra spel på.
Alla jävla mögelhärdar till spel som utger sig för att vara "realistiska" och "snygga"... blir så trött på alla kommentarer om att "öh lol öh... spelet ser ju fjantigt ut... tecknat pff".

Spelglädje != realism och grafik

Inaktiv

Jag brukar tycka att trailers inte ger så mycket. Det är alltför ofta bara skryt om specialeffekter och pre-rendered.

Det här var helt enkelt bara skitsnyggt. Har nog Aldrig tidigare blivit så road av, eller sugen på, ett spel pga av en trailer förut

Medlem
Medlem

Så får man ju hoppas att de faktiskt använder ansiktsanimationerna å så i spelet också. Vore ju askoolt om HWWG är kaxig som fasen efter att han mejat ner några, å att han vrålar sådär när han skjuter

Inaktiv
Skrivet av Grönatummen:

ååååh va jag vill ha detta liret! Typ de enda spelet till PC som jag längtar till!
Vadå kommer inte till sommaren? har dom flyttat releasen igen eller? Ja menar, de kommer ju ut en jävla massa prevíews nu så de borde väl närma sig guld?

GTA 4 då??? borde du ju längta till

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Inte för att det är Source-motorn som animerar

Mjo

Skrivet av Bill:

Det jag undrar över är om det han säger stämmer gällande Minigun?

Nja. Vikten är lite överdriven tror jag. Annars ganska rätt

Cry some more

Medlem

Det är något med TF2 jag inte gillar, hade hellre sett att det blev som man gjorde med CSS, vilket iofs Fortress Forever verkar göra...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mycket bra previews till tf2.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Skrivet av Jower:
Skrivet av Fjornsvavne:

Inte för att det är Source-motorn som animerar

Mjo

Skrivet av Bill:

Det jag undrar över är om det han säger stämmer gällande Minigun?

Nja. Vikten är lite överdriven tror jag. Annars ganska rätt

Cry some more

Inte överdrivet alls, det är spel detta! Och just TF2 ska inte likna eller ha så mycket med verklighet att göra heller för den delen.

Jag älskar nya stilen, den som vill ha tillbaks gamla realistiska skräpet är ingen riktig gamer

Medlem

Hög vill ha faktor!!!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

inte för att det blev som man tänkte sig för 10 år sedan.. men det är dock jäkligt coolt...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av HandsFREE:
Skrivet av Grönatummen:

ååååh va jag vill ha detta liret! Typ de enda spelet till PC som jag längtar till!
Vadå kommer inte till sommaren? har dom flyttat releasen igen eller? Ja menar, de kommer ju ut en jävla massa prevíews nu så de borde väl närma sig guld?

GTA 4 då??? borde du ju längta till

iofs


signatur

I'm the best around...

Medlem

Nu kanske man köper HL2 ändå...


signatur

yolo

Medlem

Njaaa, ser mer ut som en uppföljning av tfc borde vara av de riktiga TF från qw. Hur som helst ser de mindre upphetsande ut imho.

en mod av hl så figures men lite synd :\


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Cell shading is the shit.

Medlem

Äntligen lite attityd i ett FPS, allt skall ju vara så "Special Forces" och seriöst annars. Jag får Duke Nukem-vibbar

Medlem

hahaha, det ser riktigt roligt ut. Behövs HL2 till episode 2 med TF2? Lite tråkigt att man måste köpa allt för bara Team Fortress 2

Inaktiv
Skrivet av ActOfWar:

haha..för fan vilken skön kille!På minner om mig i lumpen:P

Who touched Sascha?! WHO TOUCHED MY GUN?!

typ?

Medlem

Härlig kille det där..


signatur
12
Skriv svar