Ansök till den stängda GRAW 2-betan

Robot
Medlem
Ansök till den stängda GRAW 2-betan

Subscripe to Fileplanet! NEVER


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Skrev in mig igår och testade lite, och ska man dömma från de så va det bra mycket bättre än ettan. Känns som ett givet köp.

Medlem

Kan någon som är subscriber säga om det är värt att betala för att komma åt allt fp erbjuder?

Medlem
Skrivet av b0ne:

Subscripe to Fileplanet! NEVER

Precis...Om spelmakare vill ha bra beta tester så ska dem nog sluta använda fileplanet. Många "riktiga" gamers (som jag:)) avskyr den där sajten.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Varför är det så att de senaste åren är det nästan bara "betas" som kommer ut och folk slåss nästan om att få vara med? Vad har hänt med gamla goa demos? MP-demo till GRAW skulle man vilja ha och inte nån beta. Ifs verkar vara samma skit med olika namnskyltar...

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av b0ne:

Subscripe to Fileplanet! NEVER

Precis...Om spelmakare vill ha bra beta tester så ska dem nog sluta använda fileplanet. Många "riktiga" gamers (som jag:)) avskyr den där sajten.

Finns nog gott om "riktiga" gamers som subscribar också. ^^8)


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Skribent

Har jag missförstått det här eller måste jag betala för ett medlemskap på Fileplanet för att ha möjlighet att betatesta GRAW2?

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av b0ne:

Subscripe to Fileplanet! NEVER

Precis...Om spelmakare vill ha bra beta tester så ska dem nog sluta använda fileplanet. Många "riktiga" gamers (som jag:)) avskyr den där sajten.

Kanske dom under 18år som inte får vara subscriber Själv så ångrar jag inte ett dugg att jag började betala 300kr/år eller va fan de nu är. Jag har fått betatestat många spel och fler kommer det bli, sen är det alltid skönt att kunna tanka ner nysläppta saker i 2mb/s som kanske skulle gå i max 100kb/s på gratissajter. Men något jag hatar är att behöva betala 120kr/mån för ett spel som man redan har betalat för. Ne då hoppar jag hellre från beta till beta och spelar dessa i 1-3mån.

Medlem

Jag vill spela


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

zzz måste man betala som vanligt, får fråga polarn på GRIN då om man får key

Inaktiv

Det ända Ghost recon värt att spela är ettan och dess expantioner.

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av b0ne:

Subscripe to Fileplanet! NEVER

Precis...Om spelmakare vill ha bra beta tester så ska dem nog sluta använda fileplanet. Många "riktiga" gamers (som jag:)) avskyr den där sajten.

Tyvärr så har vi spelmakare inte så mycket att säga till om ang det, det är alltid upp till publishern.

Medlem
Medlem

Tur att man redan är med där, men å andra sidan så funkade det inte... "passed" men sen då? nycklarna kanske redan är slut...
försökte till och med att öka mitt medlemsskap, men det gick inte för det var problem med kortet, tjo tjena... nötter

1
Skriv svar