Super Mario Galaxy-trailer

Robot
Medlem
Super Mario Galaxy-trailer

Och folk som säger att Wii inte kan leverera bra grafik! Ser ju skit bra ut, härligt mjukt också Ser helt underbart ut!

EDIT: Tanka filmen instället, den streamade versionen är inte i widescreen samt sämre upplösning.

Medlem

Ser riktigt roligt ut. Detta ska bli kul att spela.

Medlem

Sweeet, enda spelet som jag ser på Wii's releaselista som ett riktigt höjdarlir. Fast jag tycker planeterna verkar vara lite för små, får hoppas att det finns lite större sedan.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Bara jag som tycker spelet verkar vara extremt skräp? Det ända i Mario-anda är ju Mario själv och några halvsöta stjärnor man känner igen sedan tidigare.

Verkar sjukt rörigt också....

Medlem

Mario 4ever


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser faktiskt rätt kul ut. Kommer nog att skaffas när det kommer (men jag måste få min Wii först. ).

Verkar lite rörigt kanske, men det verkar iaf rätt unikt. XD

Ser fortfarande ut som det roligaste spelet på väg till Wii just nu, trots den lite halvtråkiga trailern Fullt godkänd grafik dessutom.

Inaktiv

Tycker det verkar riktigt roligt... gillar när det händer mycket på en gång!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Ser intressant ut fast inte direkt typiskt Mario. Bara det inte blir som Sunshine spelet. Verkar lite som det. Jag tycker Mario är bäst på NDS just nu.

Grafiskt så är det väl vad man kan vänta sig. Rent men inga avancerade effekter.

Medlem

Usch vad rörigt det såg ut att vara. Såg ut som Super mario 64 med bättre grafik och utan gravitation, tveksamt om det blir något vettigt av det.

Medlem

Ser rätt skoj ut. Lite rörigt dock, och jag hade hellre sett Mario på mycket större planeter istället för många små.

Inaktiv

Ser löjligt bra ut. Kommer säkerligen att sälja X-miljoner antal Wiis när det kommer.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Insåg att jag nu (efter många år) har tröttnat på mario och hans jakt efter guldpengar och stjärnor. Antar att det är dags att gå vidare. Ser faktist mer fram emot den 23:e då jag får PS3:an med motorstorm

Medlem
Skrivet av mogvard:

Insåg att jag nu (efter många år) har tröttnat på mario och hans jakt efter guldpengar och stjärnor. Antar att det är dags att gå vidare. Ser faktist mer fram emot den 23:e då jag får PS3:an med motorstorm

Så varför skriva detta?

Medlem

Det såg lite dissorienterat ut, eller vad man ska säga.. Verkade lite svårt att veta vart man var och vart man skulle ta sig imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Blev gladare av Super Paper Mario


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

Som en gammalt Mario-fan så måste jag säga att jag är besviken på Mario Galaxy, det känns verkligen inte som Mario. Däremot så kan de nog bli kul. Mario gick i pension när han tog på sig tryckspruta, och nu orkar han inte ens med jordens gravitation.

Skrivet av radiuz:
Skrivet av mogvard:

Insåg att jag nu (efter många år) har tröttnat på mario och hans jakt efter guldpengar och stjärnor. Antar att det är dags att gå vidare. Ser faktist mer fram emot den 23:e då jag får PS3:an med motorstorm

Så varför skriva detta?

varför inte ?

Varför ska de som inte hyllar ett spel till skyarna allternativt tröttnat på en vis typ av spel få kommentera ? Vad skrev du föresten själv med detta inlägg som tillförde något ?

Själv tycker jag att detta ser fint ut dock kan jag tycka att det verkar lite rörigt . Inget som får mig att köpa en wii.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Jag håller med om att det verkar vara rörigt. Typiskt ett sånt spel som man dör hundrasjutton gånger på varje ställe innan man kommer vidare.

Jag kommer nog skaffa spelet ändå... Jag ska ha en Wii, men jag väntar tills det finns fler än ett spel som tilltalar mig. Inte för att det går att köpa en nu iallafall...

Medlem

Helt plötsligt känner man sig väldigt, väldigt gammal.

Medlem

Men.. gör de bara sådana här gulligull spel till Wii eller?

PaZ
Medlem

jag hade gärna sett lite större ytor, inte bara hoppa mellan saker..

Medlem

imponerade faktiskt inte, såg väldigt rörigt och jobbigt ut.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kan nog vara rörigt, men kan nog vara lattjo också. Vill helt klart testa det iaf... inte spelat nåt Mario-spel sen Super Mario World till SNES:en så det börjar nästan bli dags.

Medlem

Kan meddela att dagens barn tycker det här ser riktigt jävla spännande ut.

Så dom träffar nog målgruppen med en jävla smäll.


signatur

1338 - One Step Above

ptr
Medlem

okej att det ser rörigt ut, men i början lär det inte vara så rörigt och sen blir det mer och mer rörigt fast då lär det och andra sidan inte kännas rörigt. vi får se helt enkelt.

Inaktiv

FÅr en fet 64-feel av det här, roligt med lite antigravity och småplaneter, ser fram emot det här väldigt!

Medlem

Blir nog kul det där, även fast Mario inte känns särskilt het längre.


signatur

<3

Medlem

ser helt okej ut och angående att det ser rörigt ut så är det inte som så att du styr vart mario ska hamna direkt.. så det kommer vara linjärt så inga problem


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

12
Skriv svar