Super Mario Galaxy-trailer
Ser fortfarande ut som det roligaste spelet på väg till Wii just nu, trots den lite halvtråkiga trailern Fullt godkänd grafik dessutom.
Ser löjligt bra ut. Kommer säkerligen att sälja X-miljoner antal Wiis när det kommer.
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Blev gladare av Super Paper Mario
Insåg att jag nu (efter många år) har tröttnat på mario och hans jakt efter guldpengar och stjärnor. Antar att det är dags att gå vidare. Ser faktist mer fram emot den 23:e då jag får PS3:an med motorstorm
Så varför skriva detta?
varför inte ?
Varför ska de som inte hyllar ett spel till skyarna allternativt tröttnat på en vis typ av spel få kommentera ? Vad skrev du föresten själv med detta inlägg som tillförde något ?
Själv tycker jag att detta ser fint ut dock kan jag tycka att det verkar lite rörigt . Inget som får mig att köpa en wii.
För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .
Jag håller med om att det verkar vara rörigt. Typiskt ett sånt spel som man dör hundrasjutton gånger på varje ställe innan man kommer vidare.
Jag kommer nog skaffa spelet ändå... Jag ska ha en Wii, men jag väntar tills det finns fler än ett spel som tilltalar mig. Inte för att det går att köpa en nu iallafall...