Filmat & fotat: Hellgate: London

Robot
Medlem
Filmat & fotat: Hellgate: London

ush vad grymt
längtar tills de det kommer ..!!!fast det är en stund kvar


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det känns som Diablo2 möter StarCraft i 3 dimensioner.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Ser bra ut, även om jag tycker det är fånigt med kvinnliga rustningar som är formade exakt efter bysten. Ser bara dumt ut med två bollar. Visst, gör gärna rustningen lite större på överdelen så att bysten får plats, men som det är nu så är det löjligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

yeah! såg kuligt ut


signatur

Bara gör det.

Medlem

det ser bra ut, men det som stör mig mest är att de flesta vapnen är riktigt fula, ungefär som i bio shock.

Medlem

ser segt och tråkigt ut

Medlem

ser betydligt roligare ut i dendär filmen än gameplayfilmen som släptes för X månader sedan, där det såg ut som ett riktigt b-spel.

Medlem

tror på hellgate

Medlem

Ser bättre ut, men fortfarande inte bra nog för att jag ska uppskatta det. Aja får se efter en fz recension.

Medlem

Står inte ut. Är det inte färdigt snart.?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Filmen var rätt kass, visade mest bara massa blinkande monster... men spelet låter lovande. Hoppas på det


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar