GRAW 2 multiplayer-demo på Xbox Live

Robot
Inaktiv
GRAW 2 multiplayer-demo på Xbox Live

Nice!

Medlem

Testade lite coop i förmiddags, va riktigt kul, fast mina lagkamrater dog hela tiden och i följd av de så dog jag också till slut

Medlem
Medlem

Jippie!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bara jag som tycker att det känns som att MP demon känns snabbare (springa t ex) än sp? Och bara jag som stör mig på att man inte kan ställa sig mot väggar som i SP? Annars är det väl kul

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Bara jag som tycker att det känns som att MP demon känns snabbare (springa t ex) än sp? Och bara jag som stör mig på att man inte kan ställa sig mot väggar som i SP? Annars är det väl kul

Ja så var det ju i GRAW 1 också. Så det var ju lite tråkiga nyheter, ang. ta skydd mot väggar i MP. Synd. Gillade SP demot som attans. Så kommer nog köpa det ändå.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Sp demot var bland det sämsta i demoklass jag har lirar. Noll innehåll och kort sam faen. Men som sagt detta demo var schysst och det blir att köpa detta på releasedan.

Medlem

Varför dyker det upp röda märket på skärmen som om man har blivit träffad hela tiden, fast man inte har det?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det räcker att någon skjuter mot dig för att det ska bli så?

Medlem

Det reagerar på ljud, ja.

1
Skriv svar