Peace & Love 2008

Medlem
Peace & Love 2008

Japp så har man varit nere i Dalarna i sommar
Var bra väder när jag kom och höll sig till sista dagen! regnade en dag..men bara i några minuter, sen var solen framme igen!

Så visst har man haft det bra där nere, men man blev lite slut i benen av att stå 3 dagar i rad från typ kl 14 till kl 02-03 på natten, men det var det värt!

Peace & Love är alltså i Borlänge, så dit pendlade man varje dag från Smedjebacken. Rätt skönt att slippa vara på campingen, hade kanske vart röjj det me, men ändå rätt jobbigt tror jag...

Så det första man såg när man kom till Borlänge var dettaa stora...(jaa ser ut som de har kapat Globen på hälften eller nåt )...Köpcentrum är det ja, kallat Kupolen.

Där handlade jag ett par skor.... XD

Men skitsamma i det nu...PEACE & LOVE!!! Så jävla kul, och så många bra artister, helt underbart!
Man fick tränga sig lite om man ville ha bra plats när man skulle se nåt :P, men sånt jävla ös när folk börja sjunga med och hoppa å..jaa härligt!

Men är jäkligt nöjd med att få sett Jason Mraz!

:D..orkar inte skriva nå mer avancerat, tyvärr :/

#blogg


signatur
Inaktiv
Peace & Love 2008

Men dude! Du skulle ju ha sagt att du var där, pluggar ju i Borlänge och var på Peace & Love och härjade.
Kupolen är typ det enda som finns i stan. Det är ingen rolig stad precis.. Förutom när P&L är då


signatur
Inaktiv

Ååh där har vi kupolen ja. Där har jag varit in många ggr. Men ja, jag gillar Borlänge som fan. Inte det finaste centrumet jag sett men stämningen och människorna är det inge fel på. Iofs jag bor ju inte där men

Ska dit och praktisera till hösten i 16 veckor. Ska bli jäklit kul.


signatur

lugn, dä ordner sig.

Medlem

fan, det visste jag inte Greger :P, hade vi ju kunnat ses där!...fast det var rätt mycket folk, lite svårt å hitta någon ^^

Jo borlänge är väll okey, höll iofs bara till runt kupolen :P, så du bor i Dalarna flashbig?, nära Borlänge eller?


signatur
Inaktiv

Nej i Värmland men min bror bor där så ja brukar hälsa på honom ibland. Ska praktisera på en grymt duktig reklambyrå där till hösten och då ska jag bo hos honom.


signatur

lugn, dä ordner sig.

Medlem

Okej, låter härligt!


signatur
1
Skriv svar