Will Wright om Spore

Robot
Medlem
Will Wright om Spore

sweet

Medlem

väldigt tufft !!!

Let's talk about the content sharing system, since that's one of the coolest things in the game. Can you explain how that works?

Every time the player makes something in the game – creature, building, vehicle, planet, whatever, it gets sent to our servers automatically, a compressed representation of it. As other players are playing the game we need to populate their game with other creatures around them in the evolution game, other cities around them in the civilization game, other planets and races and aliens in the space game, and those are actually coming from our server and were created by other players.

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Nu har jag börjat längta!

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Nu har jag börjat längta!

Först nu jag har längtat i snart 6 månader nu

Snälla Snälla floppa inte det verkar ju så bra

Medlem

Spore verkar så snuuuuskigt roligt.

Medlem

Only time will tell..

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Detta kan bli hiskeligt bra

signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Har längtat enda sen jag såg första filmklippet, är fan jobbigt att det är minst ett halvår kvar

Medlem
Skrivet av Mahone:

Har längtat enda sen jag såg första filmklippet, är fan jobbigt att det är minst ett halvår kvar

word

signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Jag har längtat sen jag först läste om spelet....det var ett par år sen...

Men jag vet att det kommer bli en genomarbetad produkt. Frågan är bara när den egentligen kommer.

signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

När universum har gjort en cykel till...

signatur

Nämen!

1
Skriv svar