Armed Assault släpps 16 februari

Robot
Medlem
Armed Assault släpps 16 februari

Då får vi se om det kommer nån Collectors Edition eller liknande att köpa för mig. Jag har ju redan ett tyskt ArmA

Medlem
Medlem

JAAAAAA! *AS GLAD*


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Då får vi se om det kommer nån Collectors Edition eller liknande att köpa för mig. Jag har ju redan ett tyskt ArmA

*Hoppas jag med* men jag tror att det så inte är fallet. Har inte sätt någon förbokningskod för special variant i spel butiken där jag jobbar..:(


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Horace Engdahl kommer att kontakta er.

Medlem

får se om besvikelsen håller efter alla dessa buggar och annat skit

Medlem

Kommer vara lika buggigt och värdelöst som pre-alpha´n som dem släppte förut. Nej förlåt, jag menar demot som dem släppte ett tag sen, den var ju i pre-alpha kvalitet, men kallades för demo. Jag blandade ihop dem 2 sakerna!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Ozmonatov:

Horace Engdahl kommer att kontakta er.

vad? hänger inte med?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Hoppas de har fixat ljudeffekterna. Om det låter likadant som i demot (som de kopierat rätt av från opflash) så blir det inget :\

Medlem

Härliga nyheter införskaffas lätt... 8)

Inaktiv

Blev inte särskilt glad när jag upptäckte att et 6600gt inte räcker till, inte ens på låga inställningar. Illa.

Medlem

Tyckte att spelet var riktigt dåligt, kräver överdrivet mycket, dålig känsla i vapnen och fordonen. Jag är inte heller så imponerad av AIn vilken inte är mer än standard i vanliga spel. Och de som kommer med motargumentet och säger att "det är realistiskt" så kanske ni skulle ta en omtänkare., det är inte så realistiskt alls om man bortser från siktavståndet och att gubben börjar halta om han blir skjuten i benet. Klart överskattat spel.

Medlem

Jo det sög rätt mycket kraft av mitt 6600GT också

Medlem

Visst är spelet buggigt, men detta och OFP är de bästa Co-op spelen genom tiderna.

Skrivet av RostarN:

Blev inte särskilt glad när jag upptäckte att et 6600gt inte räcker till, inte ens på låga inställningar. Illa.

Jag spelade liret med 6600 ganska problemfritt!


signatur
Medlem
Skrivet av Ozmonatov:

Horace Engdahl kommer att kontakta er.

Humor!

Vad gäller Armed Assault vore det kul om de kunde fixa de horribla grafikbuggarna.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

S_Z
Medlem
Skrivet av newiq:

Hoppas de har fixat ljudeffekterna. Om det låter likadant som i demot (som de kopierat rätt av från opflash) så blir det inget :\

Nya ljud-addons lär helt säkert dyka upp även för Armed Assault. Kommer ihåg Satchel's Dynamic Range soundpack kom för OFP, gjorde en jäkla massa för spelet tycker jag. Fattar inte BIS inte har tagit sig tid och fixar det själva.

1
Skriv svar