Ken Levine snackar BioShock

Robot
Ken Levine snackar BioShock

Mycket intressant. Levine verkar veta vad han snackar om, det blir definitivt ett köp det här.

Medlem

Huvudsakligen tycker jag hela designen på spelet som helhet är underbar. Ska bli riktigt kul att utforska hela världen samt uppgradera sig själv mm


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Är jag den ende som är skeptisk till detta spel?


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Är jag den ende som är skeptisk till detta spel?

Risken är stor men du får gärna förklara närmare.

Medlem

Har stora förväntningar!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Jag är både förväntansfull och lite skeptisk, stort fan av SS2 och även Irrationals andra spel. Är grymt nyfiken på hur questandet är te.x. Det enda de tjatat om hittils i stort sett är deras revolutionerande AI (doh, så säger alla utvecklare om sitt spel!) och att de har en kille som jobbat i x antal år med _enbart_ vatten-effekterna. Mmmkay, jag hoppas verkligen de prioriterar rätt grejer.

Finns ju även en relativt lång intervju(audio) med nån testare som spelat BioShock i flera månader, trodde det skulle ge lite kött på benen, men icke.. Hon bara tjatade om tuffa visuella effekter och hur fantastiskt det är att man kan döda en fiende på mer än ETT sätt (ermm, vad är nytt? har hon spelat en shooter förut?).

Men jag är säkert bara cynisk i vanlig ordning.


signatur
Medlem

Men vad är det som gör det här spelet så spännande?, har jag missat något?.

Vad jag sett på demofilmer så är jag inte imponerad än, men jag kan ha fel, känslan är mycket av det som avgör, och den får vi när vi får spela spelet.


signatur

Retro.

1
Skriv svar