Lanseringsdatum och trailer från Shadow of Angmar

Robot
Medlem
Lanseringsdatum och trailer från Shadow of Angmar

Återstår att se hur länge detta kommer hålla sig gentemot WoW:TBC och alla andra existerande/kommande MMORPG's. Det är ju fan rena rama högkonjunkturen på MMORPG nuförtiden.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag var riktigt sugen pa att testa detta for nan vecka sen, men nu har intresset svalnat. Mest pga att man inte kan spela som den onda sidan och att pvp verkar begransat. Warhammer Online ser daremot riktigt trevligt ut, undrar nar det har release...


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

...sen idag öppnar Vanguard serverna för pre-order folket


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Jonkan:

Återstår att se hur länge detta kommer hålla sig gentemot WoW:TBC och alla andra existerande/kommande MMORPG's. Det är ju fan rena rama högkonjunkturen på MMORPG nuförtiden.

Kan inet annat än att hålla med dig. Trevligt för oss!;)

Medlem

Sweet.. blir nog ett givet köp, beror på om ETQW släppts eller vad som nu händer.. bästa MMO jag lirat, så mkt djupare än wow, så mycket snyggare än wow

PvMP (player vs monster-player) ska bli intressant att testa, och kan säkert ge lite kul omväxling, slippa lira med sin egen gubbe hela tiden.

Skrivet av Shey Zhou:

Mest pga att man inte kan spela som den onda sidan....

Verkar dock som att det går att 'inrikta sig' mot den mörka sidan.

Skrivet av preview:

All classes start in a basic form, such as "Rogue". Players work as a Rogue for some time, working toward either good or evil. After a benchmark of achievement, Rogues move on to be either Burglars (good) or Backstabbers (evil). Hobbits are the only listed Rogues, though that could change. Elves have Scout listed as their class, and may move on to be Archers (good) or Avengers (evil). Dwarves may become Warriors and either Warlords (good) or Berserkers (evil). Finally, Men have Hunter, Sage, Soldier, and Squire available, each leading to their own good and evil variants. This variety of classes with alignment-based variants is very interesting, and sure to bring a great diversity to the game.

http://www.gamedaily.com/lord-of-the-rings-online-shadows-of-...

Inaktiv

Ser ut som vilken annan mmorpg som helst.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Ser ut som vilken annan mmorpg som helst.

trodde jag med tills jag fick spela't själv

Medlem

Håller med Bazil, ser ut som allt annat som spottas ut. Samt att jag inte är ett fan av lotr saker. Men kanske är roligt. Men kommer inte köpa om man inte kan prova det innan.

Inaktiv

Jag kommer att få spela spelet den här helgen, hoppas jag. Jag fick ett stresstest konto för att spela, men jag skrev på deras forum som svar till en av de många idioterna på deras forum som inte förstår att ett stresstest över helgen startar på helgen

"The stresstest starts friday... Genius."

Och nur är jag permanent bannad ifrån deras forum, jag hoppas dock att det inte betyder att jag är bannad ifrån spelet.

Medlem

Första intrycken var inte så kul... får se efter helgen när jag lirat betat lite mer.

Blir nog dock att jag lirar EQ fram tills warhammer online släpps!

Inaktiv

Yep, de har permanent bannat mig ifrån betan, forumet och tävlingen som följer med testandet för att jag skrev en sarkastisk kommentar, moget.

1
Skriv svar