24 saker du bör veta om Playstation 3

Robot
24 saker du bör veta om Playstation 3
Medlem
24 saker du bör veta om Playstation 3
Citat:

... We predict that SkyNet will be fully operational just in time for Christmas. Hope you're not on the naughty list!..

Jasså lite terminator över det hela


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

haha, hoppas verkligen inte det.:P


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

X9
Medlem
Skrivet av Urban_krull:
Citat:

... We predict that SkyNet will be fully operational just in time for Christmas. Hope you're not on the naughty list!..

Jasså lite terminator över det hela

Detta bådar inte gott, det hela kommer att sluta med att SkyNet får en egen vilja och försöker förinta hela mänskligheten!
We are doomed, doomed I tell you!!

Inaktiv

Är det sant att man kan använda sin PS3 till att grilla?

Medlem
Skrivet av X9:
Skrivet av Urban_krull:
Citat:

... We predict that SkyNet will be fully operational just in time for Christmas. Hope you're not on the naughty list!..

Jasså lite terminator över det hela

Detta bådar inte gott, det hela kommer att sluta med att SkyNet får en egen vilja och försöker förinta hela mänskligheten!
We are doomed, doomed I tell you!!

Get down! Come with me if you wanna live.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Bra saker som borde tilltala mycket folk att köpa Ps3. Jag tyckte det var bra saker som presenterades och det fick mig att ge Ps3 några extra-plus :).

PaZ
Medlem

"The Sixaxis gets roughly 30 hours of battery life...
...Though there doesn't seem to be a way to swap out the battery once it's been exhausted. Oh, well -- we officially entered the age of "disposable technology" with the iPod anyway. "

Menar de allvar???

Medlem
Skrivet av PaZ:

"The Sixaxis gets roughly 30 hours of battery life...
...Though there doesn't seem to be a way to swap out the battery once it's been exhausted. Oh, well -- we officially entered the age of "disposable technology" with the iPod anyway. "

Menar de allvar???

Hahaha ^^:evil:

Inaktiv

Ja just det.. detta är fragzone.
När batteriet går sönder så finns det ingen möjlighet att byta ut det, istället har sony lovat ge en ny kontroll i utbyte

Medlem

jag ser inte vart man kommer in på de 24 sakerna........ vart fan är det ?

Medlem

Väldig dåligt av sony om det är så men den nya Playstation kontrollen, att man måste köpa en ny kontroll när batteriet tar slut, om det är sant. Men dom borde ju kunna göra så att man kan ladda batteriet istället


signatur

"Du skall inga andra gudar hafva jämte mig" PC Gamer KAPITEL 666, VERS 19.

Medlem

Re-download all your merch to someone else's PS3

The stuff that you bought on the PS3's online store won't stay imprisoned on your console. Just log in with your account info on someone else's unit, and you can pull everything down -- although each item has a limit of five transfers before Sony smacks your grubby fingers with a ruler.

Argh, köper saker online men får bara ladda ner 5 ggr. Visst en konsoll krashar kanske inte så ofta som en pc. Men EA games kör ju samma sak. Köp spel online men du får bara ladda ner 20 ggr eller vad det var. Löjligt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Citat:

...there's actually PS2 and PS1 silicon inside that shiny black machine.

Om jag inte missminner mig samma lösning som de gjorde med PS2, hårdvara ifrån föregångaren för kompatabilitet.
Ska bli intressant se hur detta kommer fungera. Nog för att exakt spelkänsla är bra men stöd för filtrering, högre upplösning etc vore guld.
Spelade nyligen igenom ett PS1 spel, Valkyrie Profile 1, innan jag gav mig på dess uppföljare på min PS2a. Valde att göra detta genom en emulator för enkelhelts skull (ger möjlighet spara/ladda snabbt närsomhelst via "savestates") och spelet såg mycket bra ut renderat genom de finesser den senaste PC-hårdvaran har.
Vidare skulle ett sådant utökat stöd skulle också ge en känga åt den på sistone markant stabilare PS2-emulator scenen.

Medlem
Skrivet av teX:

Är det sant att man kan använda sin PS3 till att grilla?

Ja det är sant. Sony gick ut med det i början. Det är sonys revolutionerna idé. haha ^^

1
Skriv svar