Apgarvat åt Trångt i Kistan

Skägg.
10 Chambers
Apgarvat åt Trångt i Kistan

[fright][ia=1785 Dödligt roligt][/fright]Vi hade planer på att gå på bio men utbudet var klent, så istället blev det hyrfilm och en påse naturgodis. Att hyra film är ofta rena lottodragningen, de flesta filmer man verkligen vill se har redan avverkats på biostadiet eller genom köp. Så det är egentligen andrahandsval allting, det gäller bara att ha tur och plocka guldkornen som missats.

Idag hade vi sån tur, stället på hörnet har skyltat om Trångt i Kistan (Death at a Funeral) i ett par veckor vilket fångat mitt intresse. Vad jag garvade åt denna komedi, britterna är mästare på humor som grundar sig i pinsamma stunder och under denna begravning händer det mesta. Jag kan inte annat än rekommendera den till alla som vill garva en stund.

#blogg


signatur
Medlem
Apgarvat åt Trångt i Kistan

Såg den iförrigår, riktigt skön film. Rekommenderas!

Medlem

Hehe, håller med om att det är en trevlig film! Skulle hitta en film som tom farmor kunde se, vilket brukar vara svårt. Snubblade på denna och tänkte: "Hmm, undrar hur hon reagarar på skämt om kyrkan/begravningar... Äh, skit samma, kan väl inte vara så farligt."

Blev riktigt lyckat! Hon gick runt och gaggade om denna film i säkert en vecka efteråt. Tror hon sa att det var den bästa film hon sett på flera år. (Fast undrar egentligen hur många hon sett )

Hur som helst, sevärd, härlig brittisk humor!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

1
Skriv svar