Dark Messiah färdigt

Robot
Medlem
Dark Messiah färdigt

Nice! Hoppas alla preformance buggar är löst. Det blev ingen skillnad mellan high och low settings, samma låga fps hela tiden.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Trevlig, klart inköp


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Yeah!! Ett solklart köp dethär! Jag har längtat efter ett bra singleplayer-spel ett tag nu. Homm:DM är helt enkelt precis vad jag längtar efter. Dopamin is the shit btw!!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Weee redan i Oktober! Självklart köp här.

Medlem

Woohoo! <happy-dance>!!!!

Medlem
Skrivet av Raid25:

Woohoo! <happy-dance>!!!!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Hoppas de gjort det bättre än demot... för det var RIKTIGT fattigt.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Jo tack, har märkt att det har närmat sig färdig status. Drygt $60 ska dom ha för det via steam dessutom, synd för dom. Hade tänkte köpa det där :/

Medlem

Kan dom gott ta sig i kragen och göra ett nytt i rpg serien också (mm9 var bedrövlig...ge oss en uber remake av mm2 till 6)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av skribb:

Hoppas de gjort det bättre än demot... för det var RIKTIGT fattigt.

Troligen kommer du köpa en bantad demoversion...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Jo tack, har märkt att det har närmat sig färdig status. Drygt $60 ska dom ha för det via steam dessutom, synd för dom. Hade tänkte köpa det där :/

Det står $49.95. Och det är det nog värt, demot var riktigt roligt.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av skribb:

Hoppas de gjort det bättre än demot... för det var RIKTIGT fattigt.

Troligen kommer du köpa en bantad demoversion...

Jaså? Det hade jag inte tänkt mig


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

KöpaKöpaKöpaKöpaKöpa!!!

Medlem
Skrivet av Panimala:
Skrivet av Steffe@Swec:

Jo tack, har märkt att det har närmat sig färdig status. Drygt $60 ska dom ha för det via steam dessutom, synd för dom. Hade tänkte köpa det där :/

Det står $49.95. Och det är det nog värt, demot var riktigt roligt.

Plus skatt på $12.xx, eller finns det nåt land man kan välja som dom godkänner svenska kort ifrån? Testade med Norge men det ville sig inte :/

Inaktiv
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Panimala:
Skrivet av Steffe@Swec:

Jo tack, har märkt att det har närmat sig färdig status. Drygt $60 ska dom ha för det via steam dessutom, synd för dom. Hade tänkte köpa det där :/

Det står $49.95. Och det är det nog värt, demot var riktigt roligt.

Plus skatt på $12.xx, eller finns det nåt land man kan välja som dom godkänner svenska kort ifrån? Testade med Norge men det ville sig inte :/

Spelet MÅSTE köpas av alla....jag har kört multiplayer betan och den var riktigt bra! Demot var skit kul fasst det va kort som fan =/...Angående kort:jag har alltid handlat med kort över steam och jag har inga problem.8)

Medlem

Jo skaffa det lär jag göra, men inte förns mina nya delar kommer
Angående kort så har jag också betalat med kort ett bra tag (nästan allt jag har på steam vilket är en del), men den där skatten verkar inte gå att komma undan. Möjligen om man går och köper det i butik, för då lär det vara billigare.

Medlem

Dark Messiah är ju ett givet köp, dock inte över Steam. $60 (440 SEK) för oss i EU känns lite väl långsökt, när man kan få det för £25 (340 SEK) från Play.com. Den där extra bekvämligheten med att inte behöva hålla reda på en fysisk produkt är inte värd 100 riksdaler.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Dark Messiah är ju ett givet köp, dock inte över Steam. $60 (440 SEK) för oss i EU känns lite väl långsökt, när man kan få det för £25 (340 SEK) från Play.com. Den där extra bekvämligheten med att inte behöva hålla reda på en fysisk produkt är inte värd 100 riksdaler.

Sant, det borde snarare vara 100kr billigare.

1
Skriv svar