Wii skeppas med Wii Sports

Robot
Medlem
Wii skeppas med Wii Sports

Gott med spel i paketet =).

Inaktiv

Alltid trevligt. Får hoppas det gäller oss i Europa också och inte bara i USA. Japanerna får ju inte med det

Medlem

Är inte särskilt sugen på wii sports direkt, men kan ju vara kul och testa alla dess olika användingar av wii-kontrollen.


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av PsyCor:

Alltid trevligt. Får hoppas det gäller oss i Europa också och inte bara i USA. Japanerna får ju inte med det

Japans version är billigare också. 25,000 yen ($215.51) jämfört med $250.

Inaktiv

Jag tycker att man alltid borde få med ett spel när man köper ett nytt paket...

Tummen upp Nintendo!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Jag tycker att man alltid borde få med ett spel när man köper ett nytt paket...

Tummen upp Nintendo!

du kan köpa tex xbox 360 + dead rising i samma paket, tror det heter bundle packet eller nåt sånt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av dosman:
Skrivet av PsyCor:

Alltid trevligt. Får hoppas det gäller oss i Europa också och inte bara i USA. Japanerna får ju inte med det

Japans version är billigare också. 25,000 yen ($215.51) jämfört med $250.

Jo, men än så länge så har det ju bara varit specifik information för Japan och USA. Har inte sett nå Europa specifik information angående datum och pris.

Medlem
Skrivet av eDy:

Jag tycker att man alltid borde få med ett spel när man köper ett nytt paket...

Tummen upp Nintendo!

Haha, ja man verkar ju få betala för spelet ändå. Om det inte finns andra orsaker att japanerna ska ha det billigare...

Inaktiv
Skrivet av Cedric:
Skrivet av eDy:

Jag tycker att man alltid borde få med ett spel när man köper ett nytt paket...

Tummen upp Nintendo!

Haha, ja man verkar ju få betala för spelet ändå. Om det inte finns andra orsaker att japanerna ska ha det billigare...

Det kan bero på moms, tull och valutakurser. Dollarns, Eurons och kronans värde kan påverka prissättningen.

Inaktiv

Vi kanske ska hålla oss i några timmar till med spekulationer om hur vi kommer få tillgång till Wii, det ska ju hållas en presskonferans i England på Fredag så då lär vi få veta allt vi vill

Medlem

Date: 2006.

December 8th 2006.

EUR 249 / GBP 179

Bundles is white console, one Wii remote, one Nunchuck, Wii Sports.

Between 49 and 59 Euros for software. 34 for 39 pounds.

Inaktiv

Mailade Webhallen och frågade när de skulle lägga upp Wii till förbokning. Fick som svar att de väntade på att få det Svenska priset bekräftat utav leverantören vilket skulle ske i slutet på veckan.

1
Skriv svar