Kan du inte logga in?

Robot
Medlem
Kan du inte logga in?

Förmodligen låg mailet i skräppost-mappen. Men nu fungerar det.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

mmm...;) samma här!!! Tog lite tid att hitta mailet, men nu funkar det bra igen. Fast en sak fortfarande, sidan loggar inte in mig automatiskt när jag kommer in, även fast firefox har så inställt??? Skumt? Men sk"t samma!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Fast en sak fortfarande, sidan loggar inte in mig automatiskt när jag kommer in, även fast firefox har så inställt??? Skumt? Men sk"t samma!!

Det fungerar för mig...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

mmm...;) samma här!!! Tog lite tid att hitta mailet, men nu funkar det bra igen. Fast en sak fortfarande, sidan loggar inte in mig automatiskt när jag kommer in, även fast firefox har så inställt??? Skumt? Men sk"t samma!!

Fanns nåt tips om det i forumet.

Ändra till fz.se istället för fragzone.se i ditt bokmärke så ska det funka.

Medlem

yay, tror väl mitt konto var registrerat med någon utgången mail. fast efter några pm till spiken så lyckades han fixa det.
stort tack!


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Har inte kvar samma mail som när jag reggade så var tvungen o göra nytt

Medlem
Skrivet av Havoc:

Har inte kvar samma mail som när jag reggade så var tvungen o göra nytt

Havoc: in på #fz eller pma mig med din gamla mail så ska vi se om vi kan lösa det.

Medlem

Rensade min telia mail för det var ca 400 skräpmail där sen försökte jag skicka efter lösenord med det gick ju inte... Ordnade sej snabbt iaf

Medlem

"WII" nu funkar mitt konto med tack fz.se, designen är riktigt jävla supersnygg med Coola smilies btw

Medlem

Så nu fungerar det!
tack för den snabba hjälpen.


signatur

Mjau?!

Medlem
Inaktiv

Jag har ju då problemet att servern som jag förmodligen hade som mail adress har lagtner och själv glömde jag nog ändra i den gammla Inställningarna för forumet

Finns det nått sätt man kan nå den gammla sidan, alt forumet och försöka logga in där och gå in och ändra så man kan få mejlet?

Vila i frid

Om ni har problem att komma åt erat gamla mailkonto eller helt enkelt glömt vilket ni reggade, skicka ett mail till forumadmin (under kontakta oss) med användarnamn och mailadressen ni har angett + ev annan information så vi kan kontrollera. Vi kan inte göra något om vi inte får tillförlitlig information.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Snälla admins/webmasters kan ni inte fixa så man slipper skriva in sitt förbannade användarnamn varenda gång man ska kolla forumet?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

Snälla admins/webmasters kan ni inte fixa så man slipper skriva in sitt förbannade användarnamn varenda gång man ska kolla forumet?

Word

Antikvitet

Vi är medvetna om att autoinloggningen är lite vinglig och det är ett problem som kommer tittas på inom de närmaste dagarna.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar