Robot
Dead Space 2

Ingenjören, rymdfararen och styckmästaren Isaac Clarke återvänder tidigt nästa år till en rymdstation nära dig med en hel hoper psykologiska problem i ryggsäcken samt en ny, fräsch arsenal att amputera lemmar med. Mycket riktigt, FZ har provspelat Dead Space 2 och vi gillar vad vi ser.

#silent-hill-2, #dead-space, #left-4-dead


Medlem
Dead Space 2

Gött
Efter att man hade bemästrat kontrollerna till PC så var det ett underbart spel.
Längtar

Medlem

Får tacka FZ för första spelet, ska definitivt följa upp berättelsen!

Medlem

Ettan var mkt underhållande, (Y)

Det här kan ju knappast vara sämre

Medlem

Ser awesome ut!
längtar!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Medlem
Medlem

Så jävla mumsigt det såg ut med multiplayer!

Inaktiv

Trevligt, verkar bli en riktigt bra uppföljare.

Bra att den kommer till PC också, synd att inte Dante's Inferno gjorde det. Men antar att de tycker den typen av spel inte har någon marknad på PC.

Medlem

LÄNGTA!!! Ettan va ju helt gudomlig!

Medlem

Väldigt intressant! Jag gillar att de fått in nya monstertyper också, hade de inte gjort det hade det ju iof varit skandal.

Jag älskade ettan men den var Lite, och jag menar faktiskt bara lite förutsägbar samt tjatig vid vissa punkter. Ingenting som gjorde mig djupt besviken men man lärde sig att läskiga rum har triggers... och att det inte alltid var enorm fantasi för vilka monster som skulle komma, ofta kom det bara en och samma sorts monster.

Jag skulle dessutom tycka om att se samma sorts monster, med olika utseende, käns fånigt med 5 monster som ser identiska ut... kan ju ha lite olika färg eller något i alla fall.

Medlem

Så de har lagt in ett L4D-läge i MP?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar