PvP-arenor i Diablo III

Robot
Medlem
PvP-arenor i Diablo III


signatur

woop woop

Medlem
Medlem


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Vill för övrigt påpeka att detta bara bekräftar vad jag fruktat, Diablo of Warcraft... skiljer inte ett piss på grafiken.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Vill för övrigt påpeka att detta bara bekräftar vad jag fruktat, Diablo of Warcraft... skiljer inte ett piss på grafiken.

Bara för att grafiken är lik warcraft så är inte resten av spelet det....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

zsm
Medlem

WoW-Killer!!11!1!11ONeoeneoneoen!11

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av KlosterKatten:

Vill för övrigt påpeka att detta bara bekräftar vad jag fruktat, Diablo of Warcraft... skiljer inte ett piss på grafiken.

Bara för att grafiken är lik warcraft så är inte resten av spelet det....

Nej för demonhunter är inte alls lik en night elf, både i ögon och ställning *host*

Blizzard lever på gammal skåpmat numera.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Vill för övrigt påpeka att detta bara bekräftar vad jag fruktat, Diablo of Warcraft... skiljer inte ett piss på grafiken.

Förstår absolut inte vad nackdelen med det skulle kunna vara?

EDIT: Klagade verkligen folk lika mycket på grafiken i Sacred eller Torchlight t.ex.?

Medlem

Lets klaga bara för att klaga. Visst hon ser ut som Sylvanas, stör mig inte ett dugg.

Medlem

Är själv inge intresserad på Diablo 3 så det är roligt att se på när folk är ledsna och klagar. :B

Medlem

Jag är 99% säker på att Diablo III kommer släppas runt 2012. Antingen i början på året eller runt vintern.

Sanna mina ord!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Körde 1080p men såg ingen som förlorade ett öra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Körde 1080p men såg ingen som förlorade ett öra.

Det här måste vi spåna i, ska kolla imorgon! Eller så var han bara ond när han pratade om det, jag blir lite ledsen i ögat om hans snack om öron bara var en nostalgiattack


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Förstår inte varför folk klagar över grafiken.

1. Det har väl bevisats om och om igen att grafiken har inte ett skit med att göra om man spelar det. Finns många ex på det och om ni inte vet vilka så fråga isf folk som kan upplysa er om det.

2. Sure snygg grafik är ett + men bara det.

3. Om ni bara är ute efter grafik så köp crysis 2 men ops ni kan nog inte köra spelet på max så köp en dator för 30-40k så är ni på den gröna sidan.

4. Ni behöver inte köpa spelet så sluta klaga på småsaker som inte höjer spelupplevelsen med mycket. Kan förstå om folk klagar på när spelet släppts att det är 100 tals buggar men att sitta och klaga när man inte ens spelat skiten är för mig helt oförståeligt.

5. Är inget Diablo fan och kommer aldrig att bli för det är inte min typ av spel.

Medlem


signatur

Meep!

Medlem

Detta kommer att bli AWESOME. Alla som grinar över att det blir arenor istället, shame on you. Vill ni ha det som förr, spela Diablo 1,2

Medlem

Lol på alla som trodde att människorna på Blizzard skulle kunna skapa en fantasyvärld som inte på något sätt drar paralleller till något annat. Get real människor, sedan vem det nu var som kom på allt om alver o dylikt så har alla fantasyvärldar liknat varandra, frågan är vem som målar upp den bästa, för om det var så enkelt att bara kopiera, ja då skulle vi haft 100-tals wow, men ingen slår Blizzard när det kommer till känsla. Samma gäller en viss Leonardo da Vinci och hans Mona Lisa, hur många målningar av små flinade flickor tror du det finns, just det, men bara en med den perfekta känslan, och om någon sägs kunna bedöma spelet vid detta stadiet utan ens ha spelat det, get real.

Förövrigt så vart det inte många som klaga på när God of War triologin skapades, karbon kopior men med mer adrenalin och känsla för varje spel, och det är precis det jag ser i Diablo 3, mer carnage, fetare rustningar, feta vapen, underbart ös, en mörk och dyster värld, men även med fina kontraster i paletten.

Enjoy

Medlem

Hmm... PvP med arenor i Diablo 3 såg ut som ett hackigt, kaotiskt och okontrollerat Bloodline Champions typ. Visserligen är det väl en lång tid innan spelet är klart, så mycket kan ändras, men tyckte inte det där såg vidare imponerande ut. Men i slutändan kommer nog Blizzard leverera bra skit endå

Inaktiv

Instämmer med tidigare inlägg... Varför liksom?

Medlem

Det jag undrar är hur många som är ledsna över PvP:et, eller ledsna som jag insinuerade i nyheten med inget släppdatum.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv
Skrivet av Morganrone93:

Detta kommer att bli AWESOME. Alla som grinar över att det blir arenor istället, shame on you. Vill ni ha det som förr, spela Diablo 1,2

Detta lockar enbart 90-talisterna / dagens ungdomar på nätet. Alla som spelat ettan och tvåan vill att den där "Diablo" känslan ska finnas kvar men detta känns mer som ett WoW 2. Dom våldtar detta spel lika mycket som när George Lucas beslutade sig för att göra Clone Wars. Fail....

Medlem
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av Morganrone93:

Detta kommer att bli AWESOME. Alla som grinar över att det blir arenor istället, shame on you. Vill ni ha det som förr, spela Diablo 1,2

Detta lockar enbart 90-talisterna / dagens ungdomar på nätet. Alla som spelat ettan och tvåan vill att den där "Diablo" känslan ska finnas kvar men detta känns mer som ett WoW 2. Dom våldtar detta spel lika mycket som när George Lucas beslutade sig för att göra Clone Wars. Fail....

Tala för dig själv, själv spelade jag 1:an och 2:an och allt jag sett, för jag har inte spelat, har du?, så påminner det exakt av den känslan som fanns i båda spelen, fast snyggare, mer utvecklat, hårdare, blodigare, ett Diablo utan gränser helt enkelt, utan nappflaskan från wow. Att George Lucas suger betyder verkligen inte att Blizzard gör det, speciellt med deras trackrecord.

Vad gäller pvp, så tycker jag att det såg sjukt roligt ut, rörigt som fan men älskar tonen dom sätter i detta spelet verkligen, det känns som nu jävlar ska jag döda dig och slita sönder dig i stycken, inte nu ska jag peta lite på dig som i wow.

Peace

Medlem
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av Morganrone93:

Detta kommer att bli AWESOME. Alla som grinar över att det blir arenor istället, shame on you. Vill ni ha det som förr, spela Diablo 1,2

Detta lockar enbart 90-talisterna / dagens ungdomar på nätet. Alla som spelat ettan och tvåan vill att den där "Diablo" känslan ska finnas kvar men detta känns mer som ett WoW 2. Dom våldtar detta spel lika mycket som när George Lucas beslutade sig för att göra Clone Wars. Fail....

Dom har sagt att det ska vara en uppdaterad version av diablo tex snyggare grafik och lite nytt som borde tilltala alla diablo fans men nu när det blir pvp som man inte ens behöver spela så är spelet förstört så jag förstår verkligen det, för man är ju verkligen tvingad att spela det än hur bra singel player är. Men håller med dig till 100% att bara för att det är pvp så är hela singel player delen förstörd för man är ju "tvingad" att spela den!?

Inaktiv
Skrivet av Fallackigoll:
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av Morganrone93:

Detta kommer att bli AWESOME. Alla som grinar över att det blir arenor istället, shame on you. Vill ni ha det som förr, spela Diablo 1,2

Detta lockar enbart 90-talisterna / dagens ungdomar på nätet. Alla som spelat ettan och tvåan vill att den där "Diablo" känslan ska finnas kvar men detta känns mer som ett WoW 2. Dom våldtar detta spel lika mycket som när George Lucas beslutade sig för att göra Clone Wars. Fail....

Tala för dig själv, själv spelade jag 1:an och 2:an och allt jag sett, för jag har inte spelat, har du?, så påminner det exakt av den känslan som fanns i båda spelen, fast snyggare, mer utvecklat, hårdare, blodigare, ett Diablo utan gränser helt enkelt, utan nappflaskan från wow. Att George Lucas suger betyder verkligen inte att Blizzard gör det, speciellt med deras trackrecord.

Peace

Jag spelade ettan och tvåan och "njöt" för jag är trots allt en 80-talist och spelen var min uppväxt. Jag är inte personen som vill låtsas vara den tidigare generationens gamers som tvingar sig själva igenom Diablo 1 bara för att ha gjort det men trots allt innerst inne tycker att grafiken suger så gå och lägg dig troll. Bara för att ett företag gör 10 bra spel så betyder inte det att dom alltid kommer vara kungar.

Edit: Det var för övrigt en ganska bra jämförelse jag gjorde med George Lucas och Star Wars. Dags att läsa på innan du fortsätter att trolla?

Medlem
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av Fallackigoll:
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av Morganrone93:

Detta kommer att bli AWESOME. Alla som grinar över att det blir arenor istället, shame on you. Vill ni ha det som förr, spela Diablo 1,2

Detta lockar enbart 90-talisterna / dagens ungdomar på nätet. Alla som spelat ettan och tvåan vill att den där "Diablo" känslan ska finnas kvar men detta känns mer som ett WoW 2. Dom våldtar detta spel lika mycket som när George Lucas beslutade sig för att göra Clone Wars. Fail....

Tala för dig själv, själv spelade jag 1:an och 2:an och allt jag sett, för jag har inte spelat, har du?, så påminner det exakt av den känslan som fanns i båda spelen, fast snyggare, mer utvecklat, hårdare, blodigare, ett Diablo utan gränser helt enkelt, utan nappflaskan från wow. Att George Lucas suger betyder verkligen inte att Blizzard gör det, speciellt med deras trackrecord.

Peace

Jag spelade ettan och tvåan och "njöt" för jag är trots allt en 80-talist och spelen var min uppväxt. Jag är inte personen som vill låtsas vara den tidigare generationens gamers som tvingar sig själva igenom Diablo 1 bara för att ha gjort det men trots allt innerst inne tycker att grafiken suger så gå och lägg dig troll. Bara för att ett företag gör 10 bra spel så betyder inte det att dom alltid kommer vara kungar.

Vem låtsas, spelet var även min uppväxt, är själv 80-talist, och jag njöt och njuter fortfarande av spelen men välkomnar det nya faktiskt, synd att det inte faller dig i smaken. Inte riktigt det jag menar, det jag menar är att du kan inte bedöma ett spel bara genom att titta på det. Jag gillar det jag ser helt enkelt, och det ger samma härliga känsla som när jag såg 1 och 2 an för första gången, sen om spelkänslan finns kvar det får vi se(jag har inte spelat det).

Edit: Tyckte jämförelsen var bra men inte riktigt sann emot Blizzard eftersom de visat att de kan producera spel efter spel som är riktigt bra.

Peace

Inaktiv
Skrivet av Fallackigoll:
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av Fallackigoll:
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av Morganrone93:

Detta kommer att bli AWESOME. Alla som grinar över att det blir arenor istället, shame on you. Vill ni ha det som förr, spela Diablo 1,2

Detta lockar enbart 90-talisterna / dagens ungdomar på nätet. Alla som spelat ettan och tvåan vill att den där "Diablo" känslan ska finnas kvar men detta känns mer som ett WoW 2. Dom våldtar detta spel lika mycket som när George Lucas beslutade sig för att göra Clone Wars. Fail....

Tala för dig själv, själv spelade jag 1:an och 2:an och allt jag sett, för jag har inte spelat, har du?, så påminner det exakt av den känslan som fanns i båda spelen, fast snyggare, mer utvecklat, hårdare, blodigare, ett Diablo utan gränser helt enkelt, utan nappflaskan från wow. Att George Lucas suger betyder verkligen inte att Blizzard gör det, speciellt med deras trackrecord.

Peace

Jag spelade ettan och tvåan och "njöt" för jag är trots allt en 80-talist och spelen var min uppväxt. Jag är inte personen som vill låtsas vara den tidigare generationens gamers som tvingar sig själva igenom Diablo 1 bara för att ha gjort det men trots allt innerst inne tycker att grafiken suger så gå och lägg dig troll. Bara för att ett företag gör 10 bra spel så betyder inte det att dom alltid kommer vara kungar.

Vem låtsas, spelet var även min uppväxt, är själv 80-talist, och jag njöt och njuter fortfarande av spelen men välkomnar det nya faktiskt, synd att det inte faller dig i smaken. Inte riktigt det jag menar, det jag menar är att du kan inte bedöma ett spel bara genom att titta på det. Jag gillar det jag ser helt enkelt, och det ger samma härliga känsla som när jag såg 1 och 2 an för första gången, sen om spelkänslan finns kvar det får vi se(jag har inte spelat det).

Peace

Inte för att låta som ett totalt rövhål nu men att man inte kan se en jämförelse mellan Star Wars och Blizzards så kallade "trackrecord" får det att låta som att du inte är en 80-talist.

123
Skriv svar