Kooperativ insektsslakt i nya Earth Defence Force

Robot
Medlem
Kooperativ insektsslakt i nya Earth Defence Force

Dom hade gärna fått göra en uppdaterad version av Armorines: Project S.W.A.R.M.

Medlem

Ser riktigt kul ut
EDF har alltid kännedoms som att spela en B-skräckis, fullt med gigantiska insekter, vilda vapen och fullständigt förstörliga miljöer!
Co-op via nätet är en väldigt välkommen nyhet, så också armor abilities samt att man köper nya vapen/förmågor via credits och inte random drops.
Dålig grafik men grymt kul

Medlem

Haha vilket dilemma, spelet ser ut att vara helt crap...men endå roligt samtidigt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Najs att de har tagit med split-screen co-op i alla fall. Nu kanske man köper detta trots allt. Global Defence Force(PS2) är ju faktiskt bland de bästa co-op spelen någonsin.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Omständigt! Använd Radar!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

Najs att de har tagit med split-screen co-op i alla fall. Nu kanske man köper detta trots allt. Global Defence Force(PS2) är ju faktiskt bland de bästa co-op spelen någonsin.

Finns splitscreen till earth defense force 2017 med.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Finns splitscreen till earth defense force 2017 med.

Jo, fast nu utgick jag från mig själv och jag har bara PS3.
Sen skulle jag råda alla som spelat EDF2017 att införskaffa Global Defence Force om ni har en PS2 liggandes någonstans.
EDF2017 är ju som bekant en fattigmans remake på GDF. Det finns både fler banor och vapen i ps2 versionen och dessutom två karaktärer man kan spela som, med olika vapen och "skills".


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

coopspel suger fett. det är bara för dom vill sälja mer spel

Medlem
Skrivet av riktigninja:

coopspel suger fett. det är bara för dom vill sälja mer spel

Vad yrar du om?`Gå och lägg dig eller något


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ruskigt ful grafik.

Inaktiv

Gillar inte heller grafiken. Precis som Hannu87.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar