Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Arga Black Ops-köpare kräver pengarna tillbaka

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Ballong:
Skrivet av Hannu87:

Dom får väl skylla sig själv att dom spelar på en budget pc.

Om de ändå vore så. Jag har över minimum req, precis som många andra med samma problem.

Det handlar inte om att folk har dåliga datorer, det handlar om att Treyarch har gjort nåt styggt fel.
Men som vanligt så kommer de nån fanboy och försöker lägga skulden på kunderna.

Jag hade också brutalt lagg i början, med några patchar + steam fixar så flyter det på bra för mig nu...Nu är det bara att dom gör lite större banor, det enda som stör mig nu.

Hade konstant 40+ FPS enligt fraps med allt på högsta när det var nytt och det laggade som fan. Det är bättre nu fast det är långt ifrån laggfritt. Köper man ett spel ska det fan vara laggfritt inom en vecka. (alla servrar har typ 30 ping enligt min lista så det är inte mitt internet)

Medlem

Är det bara jag, eller ser han rätt otäck ut? Leendet är brett men blicken helt död som på en man vars själ sålts till mörka kraften för åtskilliga år sen. Typ.

Medlem

De e inte spelets eller utvecklarnas fel att PS3 har en massa interna buggar som förstör upplevelsen. PS3 spelarna får nöja sej med PC/Xbox portar. PS3 kändes bra till en början men nu i efterhand så har jag sålt min PS3 o börjat lägga ner mer pengar på min 360, för där funkar spelen oftast som dom ska. Gillar varken ps3 eller 360 men de e vad som bjuds på idag.

Medlem

1000... Det fanns över 200 000 som hade skrivit på MW2 dedikerade petitionen... Och vi vet ju hur det gick med det.

Medlem

hur i helvete fick detta spel så höga betyg... Lobbymaffian AB.. Daggerfall hade förfan mindre buggar.. dessutom går det ju knappt att spela online alls på pc.. skräp


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av shaitan:

hur i helvete fick detta spel så höga betyg... Lobbymaffian AB.. Daggerfall hade förfan mindre buggar.. dessutom går det ju knappt att spela online alls på pc.. skräp

Min upplevelse är att Daggerfall har fler buggar. Dessutom kan man inte spela online alls med Daggerfall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

alltså vad är det med den bilden egentligen ?? jag vil ju för f*n spotta på skärmen


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

123
Skriv svar