Årets spel 2010 - plats 4-10
Uncharted 2 Kniper förstaplatsen
Uncharted 2 tog en bronsmedalj förra året.
Vad snackar ni om? Top 3 blir ju RDR, AC:BH och Mario. Knappast Black Ops.
Tror också att det blir så, black ops har inte någonting som gör att den förtjänar en top 3 placering
eh vadå black ops inte har ngt som gör att det förtjänar top 3 placering?? vafan det har ju:
Auto-Aim
Samma grafik motor som MW1
Små banor som man inte får plats på
folk som dampar i mickarna/chatten (dålig community)
Penga kåt chef, som på Alvar vill ha monthly subscription fee.
dessutom så är det ju likadant som MW2 o MW1 fast med ännu töntigare killing streaks och som sagt ännu mindre bannor.
kan inte komma på en sak som inte är top 3 kvalificerat
Rwa?
Visst att ME2 var konsolifierat, men åttonde plats tycker jag är orättvist... Speciellt om spel som Heavy Rain kommer före.
Heavy Rain är mycket bättre spel än ME2. Tycker HR skulle ha kunnat hamna ännu högre upp.
Jag hoppas verkligen jag slipper se blops på top 3... Låt det inte ske.
ME2 har aldrig känts hetare!
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Recettear var lite roligt på ett gimmicky sätt, men det är knappast ett top-3 spel.
Då är vi överens. Jag nådde endless mode under loop1 för ett bra tag sen. Spelet är kul, och tämligen beroendeframkallande, men om man inte är ett fan av manga och hentaispel så drivs man nästan till vanvett av den sjukt dåliga grafiken och musiken (!). Spelet hör inte ens hemma på en topp50-lista i mina ögon.
Min gissning är att både Recettear och MineCraft finns i topp3!
Cptn BaseballBatBoy!
Black ops KAN inte ens vara med på listan om BC2 är årets bästa MP! Och jag som tyckte att BC2 var dåligt, hur katastrofalt måste då inte blops vara? (lite lustigt med förkortningen där ).
AC:B är utan tvekan mitt första val som årets spel. Garanterat top 3 på listan. Hoppas verkligen Mafia 2 också hämnar där. Älskar berättandet av hela historien och att man verkligen kan leva sig in.
Inte spelat något av dom andra alternativen då ingen av dom har gjort mig intresserad, inte ens lite.
Är det fanboys som inte gillar platsen ME2 fick, eller är spelet verkligen så bra?
Har inte spelat det så vet inte.
ME2 ar ett jakligt bra spel som helt klart kan placeras hogre, men samtidigt ar det heller inte sa bra att det maste ligga topp 3 pa alla listor i varlden...
De som helt och hallet avfardar den har listan for att ME2 inte placeras allra hogst ar forstas fanboys.
En sak som jag dock har hängt upp mig på gällande FZ och Bad Company 2 är deras tjat om balanserade klasser. Klasserna är inte balanserade FZ. Medic har alltid varit och verkar förbli enskilt starkaste klassen i spelet. Nog för att han inte kan ta ner tanks, men allt annat är han så mycket bättre på. Jag förstår fortfarande inte hur DICE kan ge en Medic det starkaste anti-infanteri vapnet i spelet och stavas machine gun. Nåja, bra lista annars.