Årets spel 2010 - plats 4-10

Inaktiv

Enligt mig ska Fallout NV vara årets spel men men, Folk har sina egna åsikter.


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem

Uncharted 2 Kniper förstaplatsen

Medlem

Mycket förvånad över Mass Effect2. Inte för att jag på något vis är en fanboy då jag föredrog ettan.

Medlem
Skrivet av Vippe:

Uncharted 2 Kniper förstaplatsen

Uncharted 2 tog en bronsmedalj förra året.

Medlem

Hade helt missat att köpa Limbo. Fy fan vad bra det är! Rekommenderas varmt.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Även jag finner det märkligt med ME så långt ner. Men spännande att se vad som dyker upp på topp 3!

Medlem

Det enda spelet som ens hade en chans mot Mass Effect 2 var RDR. Så varför är ME på åttonde plats?

Medlem
Skrivet av Stenis!:

Det enda spelet som ens hade en chans mot Mass Effect 2 var RDR. Så varför är ME på åttonde plats?

*Host* Galaxy 2 *Host*

Medlem

3. Red Dead Redemption
2. Assassin's Creed: Brotherhood
1. ???

Så tror jag det kommer se ut
Rätt nice lista anyhow!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kul med listor då man kanske missat något roligt spel. Dock tråkigt att det är så mycket från konsollvärlden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Metal4life:
Skrivet av Spennet:

Vad snackar ni om? Top 3 blir ju RDR, AC:BH och Mario. Knappast Black Ops.

Tror också att det blir så, black ops har inte någonting som gör att den förtjänar en top 3 placering

eh vadå black ops inte har ngt som gör att det förtjänar top 3 placering?? vafan det har ju:
Auto-Aim
Samma grafik motor som MW1
Små banor som man inte får plats på
folk som dampar i mickarna/chatten (dålig community)
Penga kåt chef, som på Alvar vill ha monthly subscription fee.
dessutom så är det ju likadant som MW2 o MW1 fast med ännu töntigare killing streaks och som sagt ännu mindre bannor.
kan inte komma på en sak som inte är top 3 kvalificerat


signatur

Rwa?

Medlem

skulle va kul att få se demon's souls top3 alla skulle bli snopna


signatur

Rwa?

Medlem

Demon's souls släpptes 2009 i USA. Mass effect äger tvåan sög

Medlem

Ricktigt bra spel d här

Medlem
Skrivet av aspunk:

Visst att ME2 var konsolifierat, men åttonde plats tycker jag är orättvist... Speciellt om spel som Heavy Rain kommer före.

Heavy Rain är mycket bättre spel än ME2. Tycker HR skulle ha kunnat hamna ännu högre upp.

Jag hoppas verkligen jag slipper se blops på top 3... Låt det inte ske.

Medlem

Minecraft på förstaplats, sanna mina ord.

Medlem

Alla som gnäller om black ops. Observera att dom skriver "Bad Company 2 är årets bästa multiplayer med en bössa i handen"

Kanske CoD inte klarar av att platsa på listan

ME2 har aldrig känts hetare!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hamnar Black Ops i top 3, är det fan pinsamt.

Avstängd

Är det fanboys som inte gillar platsen ME2 fick, eller är spelet verkligen så bra?
Har inte spelat det så vet inte.

Inaktiv

fallout: new vegas borde hamna 4 åtminstone enligt mig. <(^.^)>

Medlem
Skrivet av Wartex:

Recettear var lite roligt på ett gimmicky sätt, men det är knappast ett top-3 spel.

Då är vi överens. Jag nådde endless mode under loop1 för ett bra tag sen. Spelet är kul, och tämligen beroendeframkallande, men om man inte är ett fan av manga och hentaispel så drivs man nästan till vanvett av den sjukt dåliga grafiken och musiken (!). Spelet hör inte ens hemma på en topp50-lista i mina ögon.

Min gissning är att både Recettear och MineCraft finns i topp3!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Black ops KAN inte ens vara med på listan om BC2 är årets bästa MP! Och jag som tyckte att BC2 var dåligt, hur katastrofalt måste då inte blops vara? (lite lustigt med förkortningen där ).

AC:B är utan tvekan mitt första val som årets spel. Garanterat top 3 på listan. Hoppas verkligen Mafia 2 också hämnar där. Älskar berättandet av hela historien och att man verkligen kan leva sig in.

Inte spelat något av dom andra alternativen då ingen av dom har gjort mig intresserad, inte ens lite.

Inaktiv

Förstår verkligen inte hur Heavy Rain kan placera sig före Fo: New Vegas!! Skandal! Sensationsmisslyckande! Katastrofoptimalt! Snaksytropi!


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av KrejzY:

Är det fanboys som inte gillar platsen ME2 fick, eller är spelet verkligen så bra?
Har inte spelat det så vet inte.

ME2 ar ett jakligt bra spel som helt klart kan placeras hogre, men samtidigt ar det heller inte sa bra att det maste ligga topp 3 pa alla listor i varlden...
De som helt och hallet avfardar den har listan for att ME2 inte placeras allra hogst ar forstas fanboys.

Medlem

Tvivlar på att folk som gnäller på Heavy Rain faktiskt har spelat det. I min värld har Fallout inget att göra på en top20-lista (scratch that! top10000) och Lara Croft kommer top3, men vem fan bryr sig om min lista på internet...

Medlem

En sak som jag dock har hängt upp mig på gällande FZ och Bad Company 2 är deras tjat om balanserade klasser. Klasserna är inte balanserade FZ. Medic har alltid varit och verkar förbli enskilt starkaste klassen i spelet. Nog för att han inte kan ta ner tanks, men allt annat är han så mycket bättre på. Jag förstår fortfarande inte hur DICE kan ge en Medic det starkaste anti-infanteri vapnet i spelet och stavas machine gun. Nåja, bra lista annars.

Medlem

Hoppas Recettear kniper första platsen, det är det allt värt


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Besviken över att Mass Effect 2 bara kom på åttonde plats. Ser man såväl till grafik som ljud (röstskådespelet e svinbra), samt kontroll och hela upplägget och därtill allt annat som gör det bra så ska det lätt hamna på en topp tre plats.

12
Skriv svar