Vad spelar du i helgen?

Skägg.
10 Chambers
Vad spelar du i helgen?

Helg brukar innebära mer speltid så vilken interaktiva underhållningstitel har du bokat in de närmaste dygnen? Själv hoppas jag få tag i #Fable II för en billig penning så jag kan fortsätta mitt äventyr.


signatur
Medlem

Blir nog Dragon Age: Origins så att man klarat ut det innan Dragon Age II kommer.

Medlem

hade planerat magicka men klarade igenom det när patch 1.35 kom (fixade bugget me bossen på chapter11 så man inte krashade, så catch 'n' run (sc2 custom game) lutar de åt ><. kanske spela igenom portal lite snabbt för 156gången men är redan överhypad för portal2


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Inaktiv

WoW som vanligt, singelplayer räcker så kort stund så får klara mig med det nu och jag har inte fått fradga i mungipan eller så efter 6 år nu så det ska väl gå bra.

Medlem

Jag håller på och nötar Ratchet & Clank: A crack in time på svårighetsgraden "Hardcore, challenge-mode"

Det är ett av få spel som jag gärna vill skaffa platinumtrofé till.

Medlem

Dead Space 2 och Enslaved inhandlades idag på lunchen så något av dem.

Skägg.
10 Chambers

A Crack in Time hade jag gärna spenderat mer tid med. Även toksugen på Deus Ex, kanske blir ett Steam-köp...


signatur
Medlem

System shock 2. Fantastiskt bra spel. Slår "uppföljaren" bioshock på fingrarna.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Starcraft II och Assassin's Creed: Brotherhood. Bra spel!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Blir snart lite HL2:DM, grymt kul med klassiskt fps pangande, inga achievements o annat trams ^^

För övrigt så försöker jag klara ett spel i taget istället för att ha massor med spel som jag bara lirar till 50-80%, just nu är det Splinter Cell Conviction och Mass Effect 2.

Lite sugen på strategimys så någon runda warhammer retribution beta blir det nog.

Medlem

Har precis kört igenom Thief: The Dark Project så inatt blir det Thief II(bästa spelet som någonsin har gjorts):D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Blir nog lite Magicka följt av lite Dawn of War 2 Betan

Medlem

Kan tänka mig:

Epic Mickey

Advance wars Dual strikes

Hade velat spela Morrowind, tror dock inte den här skit laptopen pallar trycket


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Medlem

Rift, Magicka och kanske några rundor i nått av spelen i Total War-serien


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Blir nog Bionic Commando Rearmed 2 och Stalker COP Redux.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om posten faktiskt hade gjort sitt jobb hade det blivit Dead Space 1 & 2. Men nu blir de väll Bad Company 2.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Helgen V.5:
- Dead Space 2
- Killzone 3 MP Beta
- Ilomilo


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

MFC
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Helg brukar innebära mer speltid så vilken interaktiva underhållningstitel har du bokat in de närmaste dygnen? Själv hoppas jag få tag i #Fable II för en billig penning så jag kan fortsätta mitt äventyr.

I tankarna spelar jag Civ IV men i verkligheten spelar jag förälder... en dag... på ålderdomshemmet ska jag spela ihjäl mig!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

1. Killzone 3 Beta ps3

2. Battlefield 2 pc


signatur

[size="12"]Om ni inte slutar klottra på väggarna tar vi bort dom![/size]

Får jag tid över spenderas den säkerligen med urcharmiga Divinity II: Dragon Knight Saga. Sugen på att skaffa senaste Fifa Manager också men det får vänta.

Medlem

Tror att det blir FIFA 11 och lite Mass Effect 2, måste klara alla side missions:D


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Då jag i stort sett bara är ledig varannan helg så fick det bli att klara Fable 2, Crackdown 2 under de 2 första dagarna jag var ledig iaf. Se ifall man hinner klara Alan Wake och Assassins Creed Brotherhood med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Får jag tid över spenderas den säkerligen med urcharmiga Divinity II: Dragon Knight Saga. Sugen på att skaffa senaste Fifa Manager också men det får vänta.

Hade jag också gärna gjort men det flöt så segt på min dator!

Blir istället Men of War: Assault Squad varvat med Magicka.


signatur

Have a good time!

Medlem

Starcraft 2 såklart

Av nån anledning när man klarat alla "nya" spel man har återvänder jag med ett leende till TF2 jakt marker


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det blev "zombie" (ok necromorph) slakt i Dead space 2.

Medlem

I helgen blir det finslipande av mitt "Epic Sax Guy soundtrack" till min LittleBigPlanet 2 nivå.

Epic Sax Guy < Youtube klicklick

Medlem

^ Undra om han har bra sax.. Hehe

Medlem

Det fick bli lite Company of Heroes, nu när CoHO ska stängas ner...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Skriv svar