IPod Touch 4gen + spel

Medlem
IPod Touch 4gen + spel

Hej!

Jag har lite problem som kanske någon kan hjälpa mig med här.

Jag köpte ett spel över itunes som jag tänkte föra över till min Ipod Touch och det är här problemet uppstår varje gång jag drar över spelet till min ipod så vill inte spelet föras över så min fråga är gör jag något fel eller? det säger att spelet är över men det finns inte på min ipod.
Tänk på att det är första gång jag gör det här.

Jag har uppdaterat min ipod till senaste och jag har testat starta om den osv...men inget funkar.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Tanka ner det igen från appstore på iPodden via Wi-Fi, (det kommer inte dras några pengar om du redan köpt det).

Det LÅTER* dock som att du har jailbreakat den med en tethered jailbreak och tankat warez och inte har gjort rätt.

*säger inte att du har gjort det, men det yttrar sig precis så.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Nej nej Ipod är ny jag har inte änns använt den så mycket, som jag sa det här i först gången jag försöker lägga spel över till den.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Det går inte att dra in ipa filer i iTunes och vidare till iPoden. Vare sig de är piratkopierat eller en gratis app du hittat på valfri sida som inte är original AppStore. Tanka direkt från AppStore i iTunes eller från AppStore i ipoden via WiFi


signatur
1
Skriv svar