Rage – kolla in den nya filmen

Medlem

Ser verkligen fram emot det här! Id Software är en av mina favoritutvecklare <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

eh... var det där trollet från sagan om ringen?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Nej det är blir jätte bra. Jag kommer nog få 8 roliga timmar med Rage

Jupp känns väldigt fallout...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Känns som en bladning av Fallout och Borderlands... Tror jag skippar det om det som sagt inte kommer något speciellt i det...

Medlem

nice! blev ännu mer hypad.. fan vad jag hatar hype egentligen, bättre att man slutar följa upp sånt här för psyket mår inte bra när man bara väntar och väntar på att det ska släppas!

Medlem

Rage var i produktion innan Borderlines :). Att detta skulle vara som en annan shooter är just vad det inte skulle vara, om det är det så är det ett stort misslyckande. Måste finnas en anledning varför dom tar så lång tid på sig. Fast jag är inte heller så förtjust i storyn eller omgivningen, men dom sa att detta spelet skulle vara speciellt.

Medlem
Skrivet av Ondska:

Jag hade blivit tokhypad av den här videon om det inte varit för att man hört om det här spelet i åratal.
Intresset har liksom hunnit komma och gå vid det här laget.
Personligen skulle jag föredra om dom slutade att göra reklam för ett spel tre år innan det släpps.

Men men, ser onekligen schysst ut

Tänkte exakt likadant när jag såg filmen igår.

Medlem

Känner mig mer hypad än någonsin efter denna trailern! Skitsnygg ju. Verkar bli grym atmosfär.

12
Skriv svar