Ubisoft: 3DS fantastisk för tredjepartsutvecklare

Robot
Ubisoft: 3DS fantastisk för tredjepartsutvecklare

Utgivarjätten hävdar att Nintendos 3DS blir en "fantastisk" konsol att släppa spel till.

#ubisoft, #nintendo


Medlem
Ubisoft: 3DS fantastisk för tredjepartsutvecklare

*host* skrota 3ds *host*

Nä men visst kan 3DS bli bra men tänk er alla 8 åringar som sitter och nötar på sin 3DS under en bilresa, förutom det vanliga illamåendet så kommer de få en förjävlig huvudvärk under den lång bilresan, inte kuul asså - inte kuul.

Medlem

de blir som wii: OMFG AS COOLT KÖP KÖP KÖP!
Sen spelar man en vecka och ställer konsolen i garderoben.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hoppas både 3DS och NGP levererar, det är upp till bevis mot de "nya" mobilplatformarna (iOS och Android)

Medlem

Spelar fortfarande på mitt wii
Hmph! Rayman skulle de slutat göra efter första spelet


signatur

Everybody needs help.

Medlem

@ mrpeters
Då kan de ansvariga föräldrarna justera 3D-effekten med reglaget så slipper de att barnen får problem

Medlem
Skrivet av Ladestam:

de blir som wii: OMFG AS COOLT KÖP KÖP KÖP!
Sen spelar man en vecka och ställer konsolen i garderoben.

vore det inte smartare att jämföra med nuvarande handhållen konsoll istället, i detta fall NDS?

Jag och många miljoner andra spelar på våra nds dagligen och har gjort så sedan 2005. NDS är ju lätt en av de mest lyckade konsollerna genom tiderna.

kommentera smartare, eller låt bli

Medlem

Citera funktionen funkar inte för mej nu men iaf

@mudjah
Jag skriver kommentarer ur min personliga synpunkt och skulle gärna se att du låter bli att skriva dina ytterst nedtryckande översittarkommentarer.
Stämningen blir så mycket trevligare då.

Tack


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

@Ladestam jag tycker att mudjahs kommentar gjorde det mycket trevligare =D

Medlem
Skrivet av Karl:

@Ladestam jag tycker att mudjahs kommentar gjorde det mycket trevligare =D

Syftade på den sista biten.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Karl:

@Ladestam jag tycker att mudjahs kommentar gjorde det mycket trevligare =D

Syftade på den sista biten.

Jag ber om ursäkt om det verkade nedlåtande, jag kanske tog i lite.

men, att jämföra 3ds och wii verkade lite knasigt, ingen tycker väl att psp och ps2 är samma sak.

1
Skriv svar