Valmöjlighetsuppvisning från Deus Ex

Robot
Valmöjlighetsuppvisning från Deus Ex

När du tar dig an ett uppdrag i kommande Deus Ex: Human Revolution kan du slutföra det på ett antal olika sätt. Se exempel i vårt filmarkiv.

#deus-ex-human-revolution-1


Inaktiv
Valmöjlighetsuppvisning från Deus Ex

är det här ett fps elr tps elr valfritt? o kommer interaktiva objekt lysa som stjärnor i spelet? kan fan inte spelutvecklare ge nån vettig info om sina spel i dagens läge

Medlem

Jag stör mig som tusan över färgvalet (orange överallt) samt bytandet mellan första- och tredjeperson. Det tar bort en del av inlevelsen...

Medlem

Hade ju varit mer intressant om man fick se UI:t och så, typ vanilla gameplay.
Nu finns det ju redan en sån nånstans på dutuben, hela första uppdraget iirc, och det såg värre ut än jag kunde tänka mig.

Jävligt besviken redan, var så taggad.

Medlem

Valfrihet?
Lätt.
VÄljer att INTE köpa skiten.

Medlem

Har inte sett något negativt i och om spelet än så länge som är värt att klaga på och om ni hade koll på cyberpunk och anime så är orange det nya temat som tagit vid efter det gröna som var så inne för tio år sedan.

Medlem

Ser schysst ut, hoppas på att det släpps ett demo och så kanske det blir ett köp sen när det gått ner i pris runt sen-hösten!


signatur
Medlem

Allt hopp om att detta spel skulle kunna leverera något som ens kommer i närheten av det första Deus Ex är nu borta för min del.

Medlem

Nja, ettan kommer den inte att förbättra.. Men det är iofs förväntat.

Medlem
Skrivet av kaem79:

är det här ett fps elr tps elr valfritt? o kommer interaktiva objekt lysa som stjärnor i spelet? kan fan inte spelutvecklare ge nån vettig info om sina spel i dagens läge

Oh utvecklare ger vettig info om sina spel, du som konsument måste bara leta runt lite på andra nyhetssidor än FZ.se för att hitta dem.

Spelet är halvt båda. Spelet är i majoritet första person under skjutanden och utforskanden som sen byter till tredje person när du antingen går in i skydd (och skjuter från skydd), gör närstrids takedowns eller är i konversationer med andra karaktärer. Interaktiva objekt som du tittar direkt på ska få en highlight runt dess kanter, det pratas om att den ska tonas ner litegrann men allting runtomkring dig kommer inte lysa upp på en gång.

Jag har själv stora förhoppningar på spelet och tycker det ser riktigt bra ut än så länge. Läs lite om spelet i artiklar så får ni en bättre bild runt spelet än att glo på filmer där tyvärr bara ett fåtal människor har förmågan att urskilja features. Här är den bästa just som ger 6 sidor av extrem detaljrikedom om spelet. [Varning för spoilers om spelets början, bör vara markerade i artikeln]
http://www.gamebanshee.com/previews/101834-deus-ex-human-revo...


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

wtf, ska man välja spelsätt innan man börjar på uppdraget?
verkar skiiiiit

Medlem
Skrivet av schmuttah:

wtf, ska man välja spelsätt innan man börjar på uppdraget?
verkar skiiiiit

http://4.bp.blogspot.com/_UKDgoS6fs18/TGJzKsJlFAI/AAAAAAAAA8A/4eyNaR1Eqb4/s1600/facepalm.jpg


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Nice! Ska köpas, lätt.

Medlem

Bara att låtsas att spelet inte har Deus Ex i titeln så kan vi spela det som vilket FPS som helst, liknar Crysis rent featuremässigt och Splinter Cell: Conviction i 3:e personsläget. Alltså två halvdana spel, allt annat än första Deus Ex.

Sedan verkar det uppenbarligen vara konsolversionen som visas upp med tanke på de stela animationerna. Det kanske hade varit en fördel att visa upp den snyggare versionen i en gameplaytrailer?

Medlem

Varför ska man köra på olika sätt när utgången alltid blir den samma -.-

Medlem

Valfrihet är bra. Saknas den så kan man bara klara i stort sett på det sättet som speltillverkaren har bestämt och det är oftast inte speciellt roligt.

1
Skriv svar