Super Street Fighter IV Arcade Edition i sommar

Robot
Super Street Fighter IV Arcade Edition i sommar
Moderator | Testpilot
Super Street Fighter IV Arcade Edition i sommar

Arcade edition.. Menas det som med tekken att man får med en sticka? Då är jag med!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Well, jag har inte ens hunnit köpa någon av de andra två. Tredje gången gillt kanske?


signatur

//Schmoo

Medlem

Känns som att de skulle kunna gjort DLC istället.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Som på den gamla goda tiden då, nyutgåvor och dyra expansioner istället för billig DLC.
Intressant att folk ens köper spelen när de vet att det kommer en bättre utgåva snart ändå...

Medlem

Fan! Man måste ju ha den senaste versionen. Jag behöver bara Street fighter-serien och då måste jag ha den senaste. Skiter i andra varianter och serier.

Medlem

Vad jag vet så är Arcade Edition den version som släpps i arkadhallarna. Det kommer även släppas till konsoller som DLC.

Medlem

Alltså de kan ju inte vara sant, ja som uppgraderade mig just från street fighter 4 till super street fighter 4 & nu får ja reda på detta..

Blir så ledsen.

Håller med me dom som skrev att varför inte göra Dlc, nu så måste man ju lägga en slant igen för att byta upp sig, "F.U.C.K"

Medlem

(Var det bara jag som kände mig lite osäker om siffran 118 var taget ur luften eller om det verkligen fanns så många?)

Jag blir så förbaskat sugen så fort jag ser Street Fighter men jag misstänker att jag är en av dom top tre sämsta Beat Em Up lirarna på FZ.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

(Var det bara jag som kände mig lite osäker om siffran 118 var taget ur luften eller om det verkligen fanns så många?)

Jag blir så förbaskat sugen så fort jag ser Street Fighter men jag misstänker att jag är en av dom top tre sämsta Beat Em Up lirarna på FZ.

Jag är nog också en av dem. Aldrig riktigt lyckats komma förbi det där button-mashing-stadiet i något sådant spel.


signatur

//Schmoo

Medlem

Så jag måste inte köpa något annat av street fighter 4 spelen för att detta ska funka?

Medlem

Ja tror du måste ha super street fighter 4 för att kunna köpa den dlc som finns ute på playstation network.
Men ja är inte helt 100 på det.

1
Skriv svar