Två nya filmer från Duke Nukem Forever

Robot

Med tanke på dagens datum vågar vi inte lita på innehållet.

#duke-nukem-forever

Medlem

Uh, den här humorn är inget för mig.

signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

Lite för snabb i svaret?

signatur
Medlem

haha den här humorn e precis för mig

Medlem

Ja det här säger ju en hel del om de som säger "Men du förstår inte nostalgin!".

Nej jag förstår verkligen inte kiss och bajshumor. Det lämnade man i 2a klass.

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hahah i det senaste Jace Hall Show avsnittet finns ju även en snabb titt på "the Glory Hole"
Duke = Awesome.

Medlem

Haha as kul

signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Lite skoj var det allt... hade dock hoppats på ett Duke demo idag. Men inte det nä...

signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Lite för snabb i svaret?

Näe

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Är nog ganska äkta gameplay då de sade för länge sedan i en intervju att man kan bl.a plocka upp bajskorvar ur toaletten.

signatur

Life is too short to remove USB safely.

rav
Medlem

Jetpackfilmen var ju nice

Medlem

Tycker ändå det var rätt roligt.
Dock var en tidigare filmen med dildon och dom lesbiska skolflickorna rätt töntig. Men här var det lagom absurt.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ja det här säger ju en hel del om de som säger "Men du förstår inte nostalgin!".

Säger ingenting om oss, ditt inlägg säger däremot en del om dig!

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hahaha Bajshumor blir aldrig dåligt

signatur

Idono. That's me!

Medlem

Duke är bäst ^^

Medlem
Medlem
Inaktiv

Jag ber till gud att den första filmen är ett aprilskämt från Gearbox.
Om så inte är fallet så tycker jag bara det är lite förvånande - jag trodde "grejen" med Duke var att han var macho, inte att han var efterbliven.
Grafiskt är spelet alltjämt noterbart föråldrad.

Medlem

Faktiskt roligt, hur många spel kan man kasta bajs i :P? Om spelet är dåligt så har dom iaf lyckats med att få Duke Nukem aktig omgivning. Dock så skulle jag viljat se Duke Nukem vara lite mer up to date, allt från frisyr, kläder och annat, han ser fortfarande ut som 90talet.

Medlem

Hoppas de byter grafikmotor.

Medlem

Som sagt, ditt inlägg säger rätt mycket om dig också.
Att du är en tråkig människa som försöker bete sig vuxet och måste klaga på vad folk gillar. Jag är 24 år och använder ordet bajs osv. rätt ofta och skrattar åt bajshumor, inte fan är jag en sämre och mindre vuxnare person för det, dessutom är jag snyggare.

Medlem

Fan, det där jetpack klippet var ju mycket inlevelsefullt! Detta kan bli något!

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Alltså tror du på allvar att Gearbox sitter och säger typ "HAHAHA KISS OCH BAJS ÄR KUL LOLZ" när de gör sånt här? De vill ju uppenbarligen provocera såna som dig som har för mycket sand i vaginan och måste klaga och ta allt så himla seriöst hela tiden. Slappna av och kasta lite bajs istället så lever du längre!

Inaktiv

Moget. :-| Andra klippet såg dock rätt tufft ut.

Medlem

Haha "omg what am I doing" precis som det vore ett tvångsbeteende och kasta exkriment

Medlem
Skrivet av emoless:

Är nog ganska äkta gameplay då de sade för länge sedan i en intervju att man kan bl.a plocka upp bajskorvar ur toaletten.

Jo jag minns att Giantbombkillarna pratade om just det där i en av deras podcasts från PAX eller något liknande så det här är mer stor sannolikhet inte ett aprilskämt.

Medlem
Skrivet av Aledwarf:

Haha "omg what am I doing" precis som det vore ett tvångsbeteende och kasta exkriment

Det är ett tvångsbeteende, du är hans tvångsbeteende, spelaren.

signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Yttligare ett klipp fast denna gång med "the Glory Hole"

http://www.youtube.com/watch?v=CpoZABbt7M8

Medlem
Skrivet av Westrr:

Yttligare ett klipp fast denna gång med "the Glory Hole"

http://www.youtube.com/watch?v=CpoZABbt7M8

Haha WTF?!

12
Skriv svar