Två nya filmer från Duke Nukem Forever
Med tanke på dagens datum vågar vi inte lita på innehållet.
Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.
OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.
Lite för snabb i svaret?
Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.
OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.
Lite för snabb i svaret?
Näe
i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO
Ja det här säger ju en hel del om de som säger "Men du förstår inte nostalgin!".
Nej jag förstår verkligen inte kiss och bajshumor. Det lämnade man i 2a klass.
Säger ingenting om oss, ditt inlägg säger däremot en del om dig!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Faktiskt roligt, hur många spel kan man kasta bajs i :P? Om spelet är dåligt så har dom iaf lyckats med att få Duke Nukem aktig omgivning. Dock så skulle jag viljat se Duke Nukem vara lite mer up to date, allt från frisyr, kläder och annat, han ser fortfarande ut som 90talet.
Ja det här säger ju en hel del om de som säger "Men du förstår inte nostalgin!".
Som sagt, ditt inlägg säger rätt mycket om dig också.
Att du är en tråkig människa som försöker bete sig vuxet och måste klaga på vad folk gillar. Jag är 24 år och använder ordet bajs osv. rätt ofta och skrattar åt bajshumor, inte fan är jag en sämre och mindre vuxnare person för det, dessutom är jag snyggare.
Alltså tror du på allvar att Gearbox sitter och säger typ "HAHAHA KISS OCH BAJS ÄR KUL LOLZ" när de gör sånt här? De vill ju uppenbarligen provocera såna som dig som har för mycket sand i vaginan och måste klaga och ta allt så himla seriöst hela tiden. Slappna av och kasta lite bajs istället så lever du längre!
Är nog ganska äkta gameplay då de sade för länge sedan i en intervju att man kan bl.a plocka upp bajskorvar ur toaletten.
Jo jag minns att Giantbombkillarna pratade om just det där i en av deras podcasts från PAX eller något liknande så det här är mer stor sannolikhet inte ett aprilskämt.
Haha "omg what am I doing" precis som det vore ett tvångsbeteende och kasta exkriment
Det är ett tvångsbeteende, du är hans tvångsbeteende, spelaren.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Yttligare ett klipp fast denna gång med "the Glory Hole"
Yttligare ett klipp fast denna gång med "the Glory Hole"
Haha WTF?!