Electric Gaming söker Starcraft 2 lag! / leader!
Tjena biffos!
Mitt namn är Tastyandy och är CL för Electric Gaming som är en blivande multi-gaming orginisation / community.
Vi har framtidsplaner, blandannat att vi ska växa till fler spel. Sprida ut oss och visa på flera spel vart skåpet ska stå, dra på lan, leta sponsorer både för hela communityn och till spelarna.
Såhär långt är vi 19 medlemmar i Bad company 2 sektionen, har haft 3 lag inom CoD 4 men tyvärr räckte det inte till så därför prövar vi med SC2 !
=EG= startade som en liten Bf2 klan den 9 Mars 2010. Det fanns många klaner då, men vi ville ha den mer drivande rollen. Jag var sugen på att pröva runt med hemsidor, rycka och dra i alla trådar blandannat. Och sedan efter lite uppvärmning i Bf2 så gick vi över i Augusti till Bc2 och fortsatte där. Nu har vi hållt samma medlemslista sedan februari detta år för att få ihop sammanhållningen med varandra då många sitter utan erfarenheter så kör vi Bc2 som " warm up " inför Bf3.
Det var en rätt kortfattat historia om oss och våran historia.
Men nog om sådant! Nu är jag här och letar efter minst 1 som kan tänka sig att ha ett Sc2 lag, utan den administriva biten.
Letar spelare / team-leader / färdiga lag som vill spela under Electric Gaming.
Du ska vara:
* Målmedveten
* Kunna SC2 utan o innan, eftersom du styr och stämmer om vem och vad du söker
* Mogen
* Trevlig och ha humor
* Vara aktiv 5/7 dagar. ( Inkluderar hemsidan, Ts3, )
Vi har att erbjuda:
* Färdig hemsida
* Teamspeak 3 server
* En god spelmiljö där alla är trevliga mot varandra.
* En ljus framtid!
Tveka inte att höra av dig!
Hade gött!
Mvh
---------------------------
" Överdriv inte har jag sagt 1000 gånger ! "
Detta låter intressant. Hade gärna gått med om jag inte redan var med i en semi...(aktiv?) klan. Cl:en har varit borta i snart 2 veckor. Om det inte blir något av med det så får ni kanske höra ifrån mig. Har spelat starcraft sen brood war dagarna så lite om spelet och hur det fungerar vet jag.
Mycket trevligt ! Såg nu att kontaktuppgifterna var missade.. My bad.
Kontaktuppgifter:
Hemsida: www.electricgaming.se
Mail: electric.gaming@live.com
Xfire: Tastyandy
Steam: Tastyandy
------------------------------------------
Har planer för DH antingen nu i vinter / sommaren 2012 beroende hur fort man kommer in i Bf3.
Och tack vare våran grafiker så kommer vi kunna ha " special-designade " tröjjor just för ändamålet. Håller nu på att trycka lan-tröjjor.
Efter nyår / någonstans runt sport-lovet ( V.7-V.10 beroende vart man bor. ) så kommer vi satsa på att ha ett EG LAN i mitten av SV, där vi förhoppningsvist ( beror på hur många deltagare ) kommer kunna ha prispott till Bf3 och SC2 ( Misstänker att SC2 kommer vara aktivt ett bra tag frammåt. )
Aja, det vart lite skrivande en sådan morgon iallafall. Tänkte faktiskt ligga och såsa i sängen men ikke!
Hade gött, och vi ser framemot att höra av dig!
OBS !
För er som är intresserade utav EG-Sc2 skulle kunna regga ett acc på hemsidan och sedan skriva i följande tråd:
http://www.electricgaming.se/forum/m/778130/viewthread/718572...
Vore jätte hyggligt då det blir lättare att hitta igen alla!
Tack på förhand!
Finns många tags som är lika varandra. Eller exakt likadana. Finns tags såsom eG* ( Endless Gaming )
Tagen kommer att fixas när vi går vidare, men jag kan garantera dig att det kommer finnas 500 klaner / community MINST som har likadan.
( Elite Gamers )
( Extreme Gamerz )
( Electrical Gamers )
3 styckna, dom tre har också EG ..