Gratisspelen nu tillgängliga på PS Store

Medlem
Skrivet av Kurt QuadDamage:

Då är det bara Sony pictures kvar då att fixa för Sony, man undrar ju vad som kommer bli hackat härnäst för Sony.

Om de inte varit på Sony Music Entertainment så skulle jag nog sätta en peng på att dom kommer bli nästa mål.

OT:
Mitt val hade nog fallit på Wipout HD och Dead Nation, men samtliga spel verkar riktigt bra.

Medlem

Som sakt jag fick göra så. "If at any point you can’t find the ‘Welcome Back Free Game 1 or 2’ products, the list of available titles or a game you’ve selected, go to your XMB>PlayStation Network>Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Promotions to complete the process."

Medlem

Fick ned allt till slut i morse, Dead Nation och Infamous.

Dead Nation måste väl vara något fel på. Zoombies stora som myror?
Enda vyn är som satelitvy typ, 6 våningar upp eller något sådant?

Enda PS3-spelet någonsin som inte haft inbyggd zoom av något slag av de 50-talet jag testat.
Det pratas om att zoombies som är feta och zoombies med halva huvuden osv.
Hur fanken skall man se sådant i den skalningen?

DN får ej godkänt. ETTA i betyg av mig.

Infameous verkar dock desto coolare. Riktigt j-a fränt....

Medlem
Skrivet av Eravathar:

Vaa? Får man inte behålla gratisspelen? Det var ju dumt.

De två spelen du väljer får du ju behålla. Eller vad menar du?

Medlem
Skrivet av hawk:
Skrivet av Eravathar:

Vaa? Får man inte behålla gratisspelen? Det var ju dumt.

De två spelen du väljer får du ju behålla. Eller vad menar du?

Det som är gratis via Plus får man bara spela medan man är medlem, alltså 30 dagar.

Dock såg jag att Beyond Good & Evil får man 20% off på, och det får man behålla fullt ut sedan.
Alltså rabatterade på Plus blir egna varor.

Medlem

Testat Dead Nation idag. Skitkul spel!

Medlem

Fan jag som hade tänkt mig att köpa en Ps3:a innan hackningen. Men då vart det en bil istället.
Fatta turen i oturen man kunde ha haft :).

Medlem

HAHA ja där ser man, Tankar förutom Dead Nation och Infamous; Ratchet n Clank, Wipeout HD och Little big planet.

Farsans och Syrrans account var tydligen mer användbara nu än innan, lol.

Till alla er som har accounts som ligger och skräpar; fler spel till er! grattis!

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av hawk:
Skrivet av Eravathar:

Vaa? Får man inte behålla gratisspelen? Det var ju dumt.

De två spelen du väljer får du ju behålla. Eller vad menar du?

Det som är gratis via Plus får man bara spela medan man är medlem, alltså 30 dagar.

Dock såg jag att Beyond Good & Evil får man 20% off på, och det får man behålla fullt ut sedan.
Alltså rabatterade på Plus blir egna varor.

Jo, som jag förstod är det bara de spelen du köper genom PS PLUS som försvinner efter 30 dagar, eftersom vi alla bara fick 30 dagar PS PLUS. Dvs, Burnout Paradise i vårt fall.

annars så har du alla andra spel som du har fått genom Welcome Back, även efter 30 dagar.

Medlem

Ska försöka dra Platinum på Burnout: Paradise innan de 30 dagarna är slut. De andra spelen kan vänta, jag har ett 3 år gammalt spel att klara av för en gångs skull.

Roligt spel för övrigt, kört till 70% 2 gånger redan på PC, fruktansvärt mycket bättre på PS(har iofs inte testat xbawks-versionen ännu)

Medlem

för mig blev det Dead Nation och Infamous till PS3 samt Modnation Racers och Killzone till PSP. Tog ett bra tag att få spelen till PSPn. Till PS3an gick det betydligt lättare...

Medlem

Psn+ spelet burnout får man låna men magic spelet får man sånt ser man på infot om spelet. Om spelet har ett expiers datum så är det bara ett låne spel.

Medlem

Det verkar ju inte funka att ladda ner gratisspelen (?).

Jag går in i Playstation Store, väljer "Welcome Back" (till höger på skärmen) men på sidan som sedan öppnas kan jag sedan inte välja något. Det finns en ikon för de fem spelen (till vänster i mitten) men det går inte att gå in på den sidan. Har dom stängt ner nedladdningen pga överbelastning eller gör jag något fel?

Jag kunde aktivera Playstation Plus, men det var ju mest Infamous och LBP som jag var intresserad av.

Medlem

Aha, Tack för tipset! Det löste problemet!

Skrivet av Alienshade:

Som sakt jag fick göra så. "If at any point you can’t find the ‘Welcome Back Free Game 1 or 2’ products, the list of available titles or a game you’ve selected, go to your XMB>PlayStation Network>Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Promotions to complete the process."

12
Skriv svar