Battlefield 3 – FZ videointervjuar Dice

Medlem

Vad är det för fel på buffern på den här jefla sidan!?!?! På den första filmen går det bara till mitten, sen tar det tvärstopp... Har låtit det vara på i en kvart nu!

Medlem

Riktigt trevliga intervjuer! Tack så mycket för dessa

Medlem

Superduper-klipp, tacktack även om det tog några timmar att ladda. Men det var det värt!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Yunfat:

He he skönt att Dice som ska va så Nytänkande snott co-op från cod seriens spec ops. Lätt ju exakt samma. Och att dom även ska ha nått community likt call of duty elite som alla bf fanboys gnällde på.

Dock lätt mp hyvsat kul, bra med TDM, för dom flesta spela ju så i alla spelsätt ändå.

Hoppas bara man kan spela dett online då jag ej kunnat lira något annat av dice (BC2 o MH) spel mer än 30 innan man dc.

Hur vet du att DICE har snott co-op från CoD? Bara för att ett spel får en ny funktion som liknar (kanske) ett annat spel så måste de ju inte ha kopierat därifrån? CoD är ju inte direkt det enda spelet med co-op funktion och då kan man lika gärna säga att CoD snott från något annat spel för jag har svårt att tro att CoD var först med det.

BF Fanboys gnällde inte på CoD:Elite, det var prat om att de inför en månadskostnad på det som folk stör sig på - vilket Battlelog inte kommer ha.

Anledningen till att du inte kan ha lirat något annat av DICE är ju inte DICE's fel eftersom det är flera miljoner andra som kan spela det utan problem, varav jag är en av dessa. Kanske du blir kickad pga. PunkBuster - isåfall kan det vara bra att uppdatera det.

Medlem

fan kan inte ladda filmerna whats wrooooooooooooooooong fz...

Medlem
Skrivet av Flaxe:
Skrivet av Yunfat:

He he skönt att Dice som ska va så Nytänkande snott co-op från cod seriens spec ops. Lätt ju exakt samma. Och att dom även ska ha nått community likt call of duty elite som alla bf fanboys gnällde på.

Dock lätt mp hyvsat kul, bra med TDM, för dom flesta spela ju så i alla spelsätt ändå.

Hoppas bara man kan spela dett online då jag ej kunnat lira något annat av dice (BC2 o MH) spel mer än 30 innan man dc.

Hur vet du att DICE har snott co-op från CoD? Bara för att ett spel får en ny funktion som liknar (kanske) ett annat spel så måste de ju inte ha kopierat därifrån? CoD är ju inte direkt det enda spelet med co-op funktion och då kan man lika gärna säga att CoD snott från något annat spel för jag har svårt att tro att CoD var först med det.

BF Fanboys gnällde inte på CoD:Elite, det var prat om att de inför en månadskostnad på det som folk stör sig på - vilket Battlelog inte kommer ha.

Anledningen till att du inte kan ha lirat något annat av DICE är ju inte DICE's fel eftersom det är flera miljoner andra som kan spela det utan problem, varav jag är en av dessa. Kanske du blir kickad pga. PunkBuster - isåfall kan det vara bra att uppdatera det.

Anledning till att jag tror dom härmat cod 's spec ops var för att när han beskrev det lätt det precis som han beskrev spec ops.

call of duty elite är oxå grattis vilket dom skrivit om här på FZ men folk gnällde ändå att det bara var skit.

Har ej sagt att det är Dice fel att jag ej kan lira dom spelen , tycker dock det är konstigt då jag lirar ett 10 tal andra spel online utan problem. ( Vilka några av dom oxå använder punkbuster) Kan ju dock hoppas att det är nåt enkelt fel från min sida så jag kan lira BF3 utan problem.

Medlem

bra intervjuer!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Tyckte det frågades alldeles för lite och att de vägrar svara på en massa frågor :/

Men det var i alla fall sevärt så tack
Inb4 varförspeladeduinteuppenvideomedfrågor

Medlem

Gillar Lars Gustavsson, har kör rakt på sak med vad som gäller.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Kul med Svenska intervjuer, bra jobbat Calle.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Riktigt bra intervjuer. Kvalitetsskillnaden är omisskänlig om man jämför med Bill och Bull som skötte dem under gårdagens stream. Kudos!

Medlem

Bra intervjuer och trevliga/informativa svar från både Patrik och Lars. Jag ser fram emot att spela BF3 på PC i höst

Medlem

Skitbra filmer! Man fick reda på riktigt mycket detaljer omkring spelet, frågorna ställda av FZ medlemmarna var bra och intressanta.
Fortsätt slänga upp sånt här, BF3 hypen ökar vid varje klipp!


signatur

Game long and prosper

Medlem

RIktigt trevliga och informativa intervjuer! Bra jobbat Calle.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bra jobbat, mycket bra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers

Tack, kul att ni gillade dem. Jimpas klippning gjorde också mästerverk!


signatur
Medlem
Skrivet av donhenri:

Tyckte det frågades alldeles för lite och att de vägrar svara på en massa frågor :/

Men det var i alla fall sevärt så tack
Inb4 varförspeladeduinteuppenvideomedfrågor

Skulle vi fråga allt du ville veta så skulle det ju inte finnas något kvar att ta reda på fram tills release

Kul att ni gillar dem!


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WildThing:
Skrivet av donhenri:

Tyckte det frågades alldeles för lite och att de vägrar svara på en massa frågor :/

Men det var i alla fall sevärt så tack
Inb4 varförspeladeduinteuppenvideomedfrågor

Skulle vi fråga allt du ville veta så skulle det ju inte finnas något kvar att ta reda på fram tills release

Kul att ni gillar dem!

Och uppenbara frågor som inte besvaras innan det är dags är menlöst att ödsla tid på. Intervjuer är alltid tidsbegränsade, denna gång var det slots på 15 minuter, så det gäller att prioritera. Jag ska dock försöka styra upp en chat med herrarna så att ni kan få fram än mer frågor.


signatur
dzl
Medlem

Verkligen kalasbra intervju! Mycket bra jobbar FZ!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av donhenri:

Tyckte det frågades alldeles för lite och att de vägrar svara på en massa frågor :/

Men det var i alla fall sevärt så tack
Inb4 varförspeladeduinteuppenvideomedfrågor

Skulle vi fråga allt du ville veta så skulle det ju inte finnas något kvar att ta reda på fram tills release

Kul att ni gillar dem!

Och uppenbara frågor som inte besvaras innan det är dags är menlöst att ödsla tid på. Intervjuer är alltid tidsbegränsade, denna gång var det slots på 15 minuter, så det gäller att prioritera. Jag ska dock försöka styra upp en chat med herrarna så att ni kan få fram än mer frågor.

EA replikerade snabbt att det blir aktuellt först i höst när det finns mer att berätta om.


signatur
Medlem

Hmm.... Kanske inte 64 spelare i Rush? Det hoppas jag verkligen blir verklighet. Vad blir det annars då? 32 spelare?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Remus:

Hmm.... Kanske inte 64 spelare i Rush? Det hoppas jag verkligen blir verklighet. Vad blir det annars då? 32 spelare?

32 eller 24 skulle jag gissa. Jag kan förstå hans poäng, ska alla slåss mot samma två punkter lär det bli kladdigt. På ett dåligt sätt.


signatur
Medlem

Det fresta Det kommer bli riktigt bra!
att de satsat på e-sport är grymt kul!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Remus:

Hmm.... Kanske inte 64 spelare i Rush? Det hoppas jag verkligen blir verklighet. Vad blir det annars då? 32 spelare?

32 eller 24 skulle jag gissa. Jag kan förstå hans poäng, ska alla slåss mot samma två punkter lär det bli kladdigt. På ett dåligt sätt.

Hmm.. Okej. Jo, du har en poäng. 32 vs 32 på ett litet område kan bli väldigt grötigt. Men skulle vara kul om dom lät allmänheten testa på det i öppna betan i September iallafall. Testa kan ju aldrig skada.

Vad tror du om Team Deathmatch? 32 eller 64 spelare? Då är det först till 500 kills kanske som gäller? Inga fordon? Nämndes inte i videon så du kanske inte vet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Remus:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Remus:

Hmm.... Kanske inte 64 spelare i Rush? Det hoppas jag verkligen blir verklighet. Vad blir det annars då? 32 spelare?

32 eller 24 skulle jag gissa. Jag kan förstå hans poäng, ska alla slåss mot samma två punkter lär det bli kladdigt. På ett dåligt sätt.

Hmm.. Okej. Jo, du har en poäng. 32 vs 32 på ett litet område kan bli väldigt grötigt. Men skulle vara kul om dom lät allmänheten testa på det i öppna betan i September iallafall. Testa kan ju aldrig skada.

Vad tror du om Team Deathmatch? 32 eller 64 spelare? Då är det först till 500 kills kanske som gäller? Inga fordon? Nämndes inte i videon så du kanske inte vet.

TDM på stor bana och squads skulle nog kunna vara intressant med 64 spelare.


signatur
Medlem

Bra intervjuer, tack för dom. Riktigt cool med svenska utvecklingsbolag i hetluften.

Men som någon sagt, var det en enda video/mail-fråga i respektive intervju så kunde det varit fler.

Medlem

Larioso: Det kom inga fler, det var dem två videofrågorna vi fick in Verkar vara lite blygt på FZ.


signatur

Videomupp

Medlem

Min videofråga kom med men nu till saken.

Angående beta, är det någon som vet om den stängda betan är kvar, eller blir den helt öppen istället?
Om den är helt öppen så har jag blivit lurad på ca 400 kr :/ köpte MOH tidigt för att kunna ta del av bf3 betan med, annars hade jag väntat och köpt spelet för en billigare peng.


signatur

cags

Medlem

Squadleader = Commander kanske ??

Kommer kommandorosen tillbaka ??

Medlem

Ser väldigt lovande ut! Kul att dom äntligen försöker lansera BF som E-sport spel!
Det jag är mest besviken på dock är att dom fortsätter med 4 man Squads! Dock kul att dom plockat tillbaka Squad leader rollen. Ska bli intressant o se vilken funktion han har.
Att fordon reggar hälsa lär nog inte bli något större problem. Man får helt enkelt bara koordinera sina attackers bättre 2 Man RPG teams - Bye bye humvees

123
Skriv svar