L.A. Noire till pc i höst

Inaktiv
Skrivet av LariosoDog:

Man får väl hoppas pc-gänget blir nöjda att sitta och glo på grafiken, gameplay lär ju inte bli bättre än spelet självt tillåter.

Ja, jag har hört att det inte är så kul som en del recensenter anser. Men ja, en genomspelning kan det väl vara värt iaf.
Om inte annat så är det skönt att Rockstar inte skiter helt i PC eftersom GTA 5 ligger och väntar runt hörnet.

Medlem

Nu får jag beslutsångest Föredrar att spela på min pc, men Rockstar spelen har så jäkla bekväm kontroll på konsol...asch, får ta och bestämma mig snart


signatur

Game long and prosper

Medlem

Grymt bra spel, håller på lirar till 360. Ska lira om på PC, bästa med spelet är att återspelingsvärdet är ganska så högt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vad trevligt, hoppas de lägger ner tid på portningen och sedan ger oss red dead redemption också.

Medlem

Självklart var GTA en dålig port.. Att säga det var krävande är ju skrattretande då det inte funkat öht på konsoll isf?

Medlem

stöd för handkontroll? LOL!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vad är det för gnäll på Er!!?

Att konsol går före PC:n när nya spel utvecklas är väl knappast någon nyhet som är så ny att ni måste bröla som ett gäng trötta kossor!

Nej, jag säger jippi och TACK!
Hellre att ett bra spel (såsom LA Noire) släpps till PC, med konsolsmak, än inget spel alls. Då har man som PC-spelare såsom jag iaf ett val. Så ja, hellre konsolportar som kan vara både horribla eller riktigt bra, än att stå utan helt och hållet!

Nu till Pudelns kärna; När får vi se det så yberhajpade "Red Dead Redemption"?
Jag är fan villig att spela med en fjortistillverkad emulator för att få spela Röd Död Befrielse...

Inaktiv

Fan det blir den där filmen LA Noire istället för Red dead redemption till PC : (
Gustav Adam Yngwe!


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av inK:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av inK:

Bra, nu kan även PC-folket få må lite dåligt.

Why "inK"?

Personligen brukar jag må relativt dåligt efter att köpa ett spel som blivit riktigt hypat och uppmärksammat från alla håll och kanter i världen som sedan visar sig vara en besvikelse.
L.A. Noire var för min del inte lika bra som väntat.

OK, då förstår jag. Känner likadant...

Oj, där ser man hur olika smak man kan ha. Själv älskade jag L.A. Noire och det är helt klart mitt "goty" än så länge. Har svårt att se att något kommer toppa det. Men jag är visserligen en sucker för den mysiga tidseran titeln utspelar sig i.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Oj, där ser man hur olika smak man kan ha. Själv älskade jag L.A. Noire och det är helt klart mitt "goty" än så länge. Har svårt att se att något kommer toppa det. Men jag är visserligen en sucker för den mysiga tidseran titeln utspelar sig i.

Håller med, älskar även Mafia II mycket pga den tidseran. Mysigt som sjutton att bara glida runt i staden och utforska enligt mig.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Medlem

Bra spel, men om man ska vara ärlig så är det mer ett avancerat CSI-spel med sandbox

Medlem

Detta gillar vi!

Medlem

Då slapp man lägga ner 2 papp för Xbox 360 för detta spel blir att förhandsboka då

Medlem
Skrivet av Friberg:

Blir väl ännu en dålig port som GTA IV.

Blir väl ännu ett spel från rockstar som jag "lånar".
Synd att alla tror att man kan pissa på PC-spelare såhär. Visst multiplatt är OK: men gör det väl och från början så kommer sälja: se Borderlands som ett ypperligt exempel.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av Friberg:

Blir väl ännu en dålig port som GTA IV.

Blir väl ännu ett spel från rockstar som jag "lånar".
Synd att alla tror att man kan pissa på PC-spelare såhär. Visst multiplatt är OK: men gör det väl och från början så kommer sälja: se Borderlands som ett ypperligt exempel.

Helt rätt. Bra spel säljer, även på PC. Valve och DICE skulle kunna förstärka detta, även CD Projekt.
Släp en halvfärdig port från en rutten konsol så säljer det inte, enkel matematik.

12
Skriv svar