Robot
Modda Crysis 2

Crytek gör det möjligt att rätta till allt du tyckte var fel med uppföljaren eller skapa något helt nytt.

#nyhetstips, #crysis-2, #crytek


Medlem
Modda Crysis 2

Nice som fan, efterlängtad!
Nu blire äntligen att beställa Nano edition

Medlem

Trevligt. Får se om jag orkar bygga lite banor till spelet=)

Medlem

Gör en kampanj med öppna banor med många möjligheter att klara av sitt uppdrag, fixa Suitmodes så som Crysis ett hade, lägg till prone, lean och sist men inte minst ta tillbaka förstörelsen. Då köper jag det dirrr!

Finns mkt duktiga moddare där ute, så det här är nog inte omöjligt.

Medlem

nu börja det ta sig i murgrönan, blir nog ett köp ändå....

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hannu87:

Gör en kampanj med öppna banor med många möjligheter att klara av sitt uppdrag, fixa Suitmodes så som Crysis ett hade, lägg till prone, lean och sist men inte minst ta tillbaka förstörelsen. Då köper jag det dirrr!

Finns mkt duktiga moddare där ute, så det här är nog inte omöjligt.

Kunde man inte luta sig?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hannu87:

Gör en kampanj med öppna banor med många möjligheter att klara av sitt uppdrag, fixa Suitmodes så som Crysis ett hade, lägg till prone, lean och sist men inte minst ta tillbaka förstörelsen. Då köper jag det dirrr!

Finns mkt duktiga moddare där ute, så det här är nog inte omöjligt.

Kunde man inte luta sig?

Nu spelade jag det inte så mkt men kom på nu när du sa det att man kunde leana när man gick i skydd.

Kom också på att varför kör jag bara inte det första crysis när jag räknade upp allt det där.

AW8
Medlem
Skrivet av Hannu87:

Gör en kampanj med öppna banor med många möjligheter att klara av sitt uppdrag, fixa Suitmodes så som Crysis ett hade, lägg till prone, lean och sist men inte minst ta tillbaka förstörelsen. Då köper jag det dirrr!

Finns mkt duktiga moddare där ute, så det här är nog inte omöjligt.

Öppnare banor och förstörelse á Crysis är något jag saknade otroligt i Crysis 2.
Tvåan var OK, men jag önskar att de hållt sig kvar på samma spår istället för att göra ett Call of Duty. :/


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Hade gärna sett att Crytek göra ett "Warhead" igen, fast med Crysis 2. Crysis var bra, men blev ännu bättre i Warhead-skepnad.

Finns säkert någon som kommer gnälla över denna nyhet. Crysis 2-nyheter är av någon anledning alltid ett tillfälle för folk att beklaga sig över allt som gått fel i deras liv och på något sätt knyta detta till Crysis 2.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Crysis 2 var ganska kul att spela igenom men det som förstörde spelet var att det kändes så futtigt och B i jämförelse med föregångaren, man tycker att uppföljaren borde ha tagit konceptet ett steg framåt istället för bakåt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av HerrA:

Finns säkert någon som kommer gnälla över denna nyhet. Crysis 2-nyheter är av någon anledning alltid ett tillfälle för folk att beklaga sig över allt som gått fel i deras liv och på något sätt knyta detta till Crysis 2.

Crysis 2 = TV-spelens bartender?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jag hyllar de företag som faktiskt släpper mod-verktyg till sina spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Blir till att köpa det nu då

Medlem

Aningen sent dock, något som borde kommit första veckan kan jag tycka, men men.

Medlem
Skrivet av UnorthodoxXx:
Skrivet av HerrA:

Finns säkert någon som kommer gnälla över denna nyhet. Crysis 2-nyheter är av någon anledning alltid ett tillfälle för folk att beklaga sig över allt som gått fel i deras liv och på något sätt knyta detta till Crysis 2.

Crysis 2 = TV-spelens bartender?

Fast man pratar väl mer ut med bartendern om sina problem, han/hon är inte orsaken. Kanske snarare spelvärldens svar på meteorologer.

"Va! Snö igen!? Jag som inte vill skota! Meteorologdjävel!"


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Bättre sent än aldrig?
Desperat försök att få goodwill och lyckas klämma ut lite till pengar ur marknaden, innan de lanserar nästa titel...

Medlem

Det roligaste är när folk gör extrema moddar, typ nån Diablo eller Alien Swarm mod. Eller varför inte en Left 4 Dead mod med en jävla massa zombies? Så kanske man kan köra bil med kulspruta på, Lite som i Dawn of the Dead, bara ta sig från A till B men med vissa sträckor i fordon. Hade varit så jävla skoj!

1
Skriv svar