Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart

Medlem

en riktig remake av Goldeneye?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av ScorchPipe:

Grim Fandango?

Kanske ska tänka lite innan du skriver,
Med tanke på att Grim Fandango var ett Point and Click äventyr spel till PC
så är det högt osanmolikt att det är det.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det måste va Tetris - tidernas bästa spel

Medlem

Jag tänker en fps shooter i modern warfare gfx fast till kinect only

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Vad är en "AAA-status"?

Så som jag förstått det så betyder det högbudgetspel.

Medlem

Jag sätter en hel del på att det rör sig om Syndicate=).

Medlem
Skrivet av Adex:
Skrivet av ForrestFox:

Vad är en "AAA-status"?

Så som jag förstått det så betyder det högbudgetspel.

mhm, du har så rätt


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Xbox 360 = konsol + världens bästa spel? Nej. Does not compute.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Kan inte finna något som säger att det skulle vara exklusivt för 360, har jag missat något?

OT:
Här är en bild från Syndicate, skulle bli väldigt förvånad om det rör sig om ett annat spel, http://www.lemonamiga.com/games/box.php?id=143&type=01

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Kan inte finna något som säger att det skulle vara exklusivt för 360, har jag missat något?

jadu.. till att börja med så står det "Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart"... Till 360. ^^
som antar att det är exklusivt


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

jadu.. till att börja med så står det "Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart"... Till 360. ^^
som antar att det är exklusivt

Tror många har missuppfattat detta, som jag förstått det rör det sig om ett exklusivt reportage för tidningen där de intervjuar spelets utvecklare och spelet kommer bli pånyttfött på 360. Säger inget om att det är exklusivt, EA lär knappast släppa spel idag för en enda konsol.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Godofcheese:

jadu.. till att börja med så står det "Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart"... Till 360. ^^
som antar att det är exklusivt

Tror många har missuppfattat detta, som jag förstått det rör det sig om ett exklusivt reportage för tidningen där de intervjuar spelets utvecklare och spelet kommer bli pånyttfött på 360. Säger inget om att det är exklusivt, EA lär knappast släppa spel idag för en enda konsol.

men står fortfarande att det är till 360 ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Godofcheese:

jadu.. till att börja med så står det "Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart"... Till 360. ^^
som antar att det är exklusivt

Tror många har missuppfattat detta, som jag förstått det rör det sig om ett exklusivt reportage för tidningen där de intervjuar spelets utvecklare och spelet kommer bli pånyttfött på 360. Säger inget om att det är exklusivt, EA lär knappast släppa spel idag för en enda konsol.

men står fortfarande att det är till 360 ^^

Iofs fast jag kan sätta en peng på att det hade stått att det var till PS3 om det varit en tidning för Sonys konsol som fått denna exklusiva intervju ^^

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Godofcheese:

jadu.. till att börja med så står det "Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart"... Till 360. ^^
som antar att det är exklusivt

Tror många har missuppfattat detta, som jag förstått det rör det sig om ett exklusivt reportage för tidningen där de intervjuar spelets utvecklare och spelet kommer bli pånyttfött på 360. Säger inget om att det är exklusivt, EA lär knappast släppa spel idag för en enda konsol.

men står fortfarande att det är till 360 ^^

Iofs fast jag kan sätta en peng på att det hade stått att det var till PS3 om det varit en tidning för Sonys konsol som fått denna exklusiva intervju ^^

Mjo kanske det, om det var till flera konsoller så borde dom ha skrivit det
och jag har "erfarenhet" med "Remakes".. vet inte om det är det än.. .men.. dom brukar vanligast bara komma till enbart 1 platform. hehe
T.ex. Perfect Dark kom till 360.... inte till PS3, Goldeneye kom till Wii, ingen annan, etc etc
you get the point ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Prometheus:

Redan blivit annonserad att det ska släppas så


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Timesplitters

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Mjo kanske det, om det var till flera konsoller så borde dom ha skrivit det
och jag har "erfarenhet" med "Remakes".. vet inte om det är det än.. .men.. dom brukar vanligast bara komma till enbart 1 platform. hehe
T.ex. Perfect Dark kom till 360.... inte till PS3, Goldeneye kom till Wii, ingen annan, etc etc
you get the point ^^

En tidning som bara riktar sig till ett format och som dessutom är en officiell Xbox 360 tidning lär knappast nämna att spelet kommer till andra format. Hade det varit en tidning för även andra format däremot så hade det varit helt annorlunda och spelet hade nog med stor säkerhet varit exklusivt för den plattformen.

Remakes kommer inte till endast en plattform, anledningen till att Goldeneye inte kom till fler format beror på rättighetsproblem. De enda som idag tjänar på att släppa spel till ett format är tillverkarna och inga andra. Tiden för exklusiva spel är förbi, numera verkar det istället röra sig om exklusiva avtal istället.

Medlem

Detta va nyheter på E3
Det är ett fps i hög gfx till kinect made my microsoft.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Prometheus:

Redan blivit annonserad att det ska släppas så

Vad jag ser så står det ingenstans att det är oannonserat. Bara hemligt.
Det kanske bara är ett PR-trick?

Medlem
Skrivet av Spanne:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Prometheus:

Redan blivit annonserad att det ska släppas så

Vad jag ser så står det ingenstans att det är oannonserat. Bara hemligt.
Det kanske bara är ett PR-trick?

'

Vad pratar du om lilla flicka? ;p
Den där Halo Grejen, den är gammal nyhet, som "inte" är "relevant" till det här
för den har dom ju redan gått ut med att dom skapar en Remake av Första halo
Denna Artikel är om ett "Nytt, kanske?" till 360, eller kanske en annan platform också
men det kommer till 360, ;p


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Hellloooooo, Antagligen är det något nytt Banjo Kazooie till Xbox 360, Den dära "Blueprinten" i bakgrunden och ritningarna påminner altför mycket om "Nut's n' Bolt's" :D, Kommer bli lite sur om det nu är fallet, hade ju hoppats på att få se den irriterande fågeln och hennes vän i ett exklusivt ÄVENTYRSSPEL till WII-U.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av ScorchPipe:

Grim Fandango?

Kanske ska tänka lite innan du skriver,
Med tanke på att Grim Fandango var ett Point and Click äventyr spel till PC
så är det högt osanmolikt att det är det.

Sam & Max: Save the World och Monkey Island-spelen fungerade jättebra till xboxen. Kanske är du som ska ta och tänka efter lite innan du skriver. Grim Fandango hade varit nice, men jag tvivlar det är det...

Medlem

Ett nytt Perfect Dark med Crysis-grafik skulle va häftigt som fan.


signatur

Kanelbulle

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av ScorchPipe:

Grim Fandango?

Kanske ska tänka lite innan du skriver,
Med tanke på att Grim Fandango var ett Point and Click äventyr spel till PC
så är det högt osanmolikt att det är det.

Sam & Max: Save the World och Monkey Island-spelen fungerade jättebra till xboxen. Kanske är du som ska ta och tänka efter lite innan du skriver. Grim Fandango hade varit nice, men jag tvivlar det är det...

Point and Click passar inte precis konsoll miljön tycker jag iaf
känns, handikappat ;p
och Sam and Max är lite simplare än Grim


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Men kanske Kinect move eller vad de nu heter..


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

"En hemlig titel med AAA-status"?

Vad menas med detta igentligen?

Edit: Kanske ska läsa igenom tråden ordentligt, spelar väl ingen roll om spelet har hög budget, visst det kan vara dåligt pga dålig budget men även spel med hög budget kan vara dåliga (FF13 i mitt fall.)

Medlem

Säkert Sims men med mer exakta ritningar över husen man bygger och ett livligare folk, eller?

123
Skriv svar