Spana in smygmomenten i Goldeneye 007: Reloaded

Robot
Spana in smygmomenten i Goldeneye 007: Reloaded

Nyversionen av klassiska Goldeneye 007 är snart här. Det mesta är sig likt – förutom Bond.

#goldeneye-007, #eurocom, #rare, #goldeneye-007-reloaded


zsm
Medlem
Spana in smygmomenten i Goldeneye 007: Reloaded

Det såg ju inte alls dumt ut, faktiskt.

Medlem

Jävla ryssar! Sätter alltid käppar i hjulen för alla våran J-bond!

Medlem

Synd att de envisas med att ha Daniel Craig som Bond :/


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

undrar om det är plågat av modern-fps syndromet...

dvs. regenerating health osv osv osv osv osv osv osv osv.

Orkar fan inte med sån skit längre.

Medlem

Vem skiter med byxorna på?!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vem skiter med byxorna på?!

In Sovjet-Russia....


signatur

Nämen!

Inaktiv

röstskådisen till james bond måste fått sin utbildning i porrfilmsindustrin .. sämre får man leta efter

Medlem
Skrivet av riktigninja:

röstskådisen till james bond måste fått sin utbildning i porrfilmsindustrin .. sämre får man leta efter

Har Daniel Craig gjort en porris?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vem skiter med byxorna på?!

Har du aldrig suttit på toaletten utan att skita/kissa? Det är ju lite av en extra rast när man är på jobbet.
Själv brukar jag sitta o spela spel på min smartphone på jobbet:)

Medlem

Ser ju rätt kul ut faktiskt, första gången jag säger det till ett bond spel sen Goldeneye N64

Skrivet av DAoG:
Skrivet av Boomer:

Vem skiter med byxorna på?!

Har du aldrig suttit på toaletten utan att skita/kissa? Det är ju lite av en extra rast när man är på jobbet.
Själv brukar jag sitta o spela spel på min smartphone på jobbet:)

Haha trodde bara jag som gjorde så när jag har för tråkigt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Såg ju faktiskt riktigt lovande ut, stör mig inte på daniel craig. Han är en utmärkt bond.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv
Skrivet av zsm:

Det såg ju inte alls dumt ut, faktiskt.

Snyggt är det absolut men jo, det ser faktiskt dumt ut när en uppmärksamhetspockande navigatorpunkt måste upplysa en om att man ska krypa in i ventilationstrumman.

"Bond always finds a way" - den vägen hade fler än Bond lyckats hitta...

Medlem

Argh, hade vart som bäst till PC. =/ Men spelet ser mycket bättre ut än de tidigare filmlicens-spelen som gjorts.

Medlem

Fel bond, fel företag, fel tanke bakom det.
Tyvärr, originalet var och är ett av de bästa FPS till konsol, men som vanligt ska Activision förstöra allt de rör, göra en "CoD" av det. Nej tack, behåll era fake-bond och Wii portar...

Medlem

Herregud, de har gjort ett billigt smygspel á la Splinter Cell av spelet

Goldeneye till N64 var och är fortfarande en av de bästa spelen någonsin, men det var långt ifrån det som visades i filmen.

Ridå.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Herregud, de har gjort ett billigt smygspel á la Splinter Cell av spelet

Detta var en Stealth Walkthrough Gameplay - så det var vad det skulle visa från spelet.

Det kommer en Action Gameplay som det nämndes på slutet.

Inte för att jag förstår varför man delar upp det så - men det rubriserades så. Man vill ju att alla typer av gameplay blandas sporadiskt hela tiden.

Kommer nog att innehålla massa smått o gott.

Miljön såg ut som tagen från Batman Arkham Asylum tyckte jag.

Medlem

Tycker det är grymt synd att dem inte bara kan kopiera källkoden från gamla goldeneye rakt av och bara piffa upp grafiken lite....

Daniel Craig? Nej, tack!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kan inte någon strypa Craig avskyr honom

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Fel bond, fel företag, fel tanke bakom det.
Tyvärr, originalet var och är ett av de bästa FPS till konsol, men som vanligt ska Activision förstöra allt de rör, göra en "CoD" av det. Nej tack, behåll era fake-bond och Wii portar...

Instämmer, det var grym känsla då, funkar inte idag.


signatur

Retro.

Medlem

Gött med lite retarderad gamepad styrning blandat med härligt konsolgrafiklagg blandat med dåligt gameplay och korkad AI.
Hela uppföljaren är bara korkad. Det va bra då...för att man inte hade något annat att välja på....

1
Skriv svar