Spana in smygmomenten i Goldeneye 007: Reloaded
Nyversionen av klassiska Goldeneye 007 är snart här. Det mesta är sig likt – förutom Bond.
#goldeneye-007, #eurocom, #rare, #goldeneye-007-reloaded
Vem skiter med byxorna på?!
Vem skiter med byxorna på?!
Har du aldrig suttit på toaletten utan att skita/kissa? Det är ju lite av en extra rast när man är på jobbet.
Själv brukar jag sitta o spela spel på min smartphone på jobbet:)
Haha trodde bara jag som gjorde så när jag har för tråkigt
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Det såg ju inte alls dumt ut, faktiskt.
Snyggt är det absolut men jo, det ser faktiskt dumt ut när en uppmärksamhetspockande navigatorpunkt måste upplysa en om att man ska krypa in i ventilationstrumman.
"Bond always finds a way" - den vägen hade fler än Bond lyckats hitta...
Herregud, de har gjort ett billigt smygspel á la Splinter Cell av spelet
Detta var en Stealth Walkthrough Gameplay - så det var vad det skulle visa från spelet.
Det kommer en Action Gameplay som det nämndes på slutet.
Inte för att jag förstår varför man delar upp det så - men det rubriserades så. Man vill ju att alla typer av gameplay blandas sporadiskt hela tiden.
Kommer nog att innehålla massa smått o gott.
Miljön såg ut som tagen från Batman Arkham Asylum tyckte jag.
Tycker det är grymt synd att dem inte bara kan kopiera källkoden från gamla goldeneye rakt av och bara piffa upp grafiken lite....
Daniel Craig? Nej, tack!
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Fel bond, fel företag, fel tanke bakom det.
Tyvärr, originalet var och är ett av de bästa FPS till konsol, men som vanligt ska Activision förstöra allt de rör, göra en "CoD" av det. Nej tack, behåll era fake-bond och Wii portar...
Instämmer, det var grym känsla då, funkar inte idag.
Retro.