Vi har releasetrailern för Battlefield 3

Robot
Vi har releasetrailern för Battlefield 3

Det kanske största svenska spelet någonsin släpps om mindre än en vecka. Kika på lanseringstrailern redan idag.

#battlefield-3


Medlem
Vi har releasetrailern för Battlefield 3

så nice, kan itne vänta snart för spelet

Medlem

Ser ut att bli en riktigt bra kampanj! Några dagar kvar!

Medlem

Sp delen ser bra ut : ) . Man kanske skulle köra igenom den fast man mest e ute efter MP delen :D.,

Nice med biljakt i storstads miljö


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

kunglight! sanrt får man äntligen hem spelet i brevlådan!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Musiken är så mäktig!!!

Jag fattar inte varför de inte hade med BF-temat i Bc2...

Medlem
Medlem

Ser dominerande, bäst, sjukt, vackert ut. En vecka till, så kommer jag förlora 10 kg av mig

Medlem

Okej, spelet kanske ser bra ut. Men det jag har att anmärka är att det inte är unikt. Inte på något sätt alls faktiskt. Jag har börjat tröttna på alla FPS som likadana ut. Gör inte ni det nån dag? Helt ärligt så tycker jag spelet är över hypat, vid release kommer folk att whina som fjortisar över att det minsann är en port från konsol.

Det kommer att hagla kommentarer om att jag minsann inte ska dissa detta perfekta spel. Det kommer som sagt att hagla in bekymmer vid release och då kommer minst 90% av er alla här bråka med EA om att det suger osv. Bara invänta release dagen och se hur det kommer att bli. Ha inte för stora förväntningar på dagens spel.

Företag som EA stressar ut spelen och ni sitter sen och undrar "Blev jag blåst på pengar precis". Jag ska ha detta spelet, men vid ett senare skede pga, ni gissa rätt. Nästan alla företag blåser sina kunder. Släpper ofärdiga spel.

Har ni nåt att invända mot min kommentar?: Kolla på problemen med Rage.

Medlem

Greenz, Det kan inte bli värre än Black ops iaf

Dice vet iaf hur man gör trailers!
Ser så filmiskt o episkt ut!

6 dagar kvar!

Medlem

Its freakin awsome

Medlem

sjukt bra trailer. Riktigt sugen nu

Medlem

Fy sjutton! Nu blev man riktigt taggad.


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem
Skrivet av Greenz:

Okej, spelet kanske ser bra ut. Men det jag har att anmärka är att det inte är unikt. Inte på något sätt alls faktiskt. Jag har börjat tröttna på alla FPS som likadana ut. Gör inte ni det nån dag? Helt ärligt så tycker jag spelet är över hypat, vid release kommer folk att whina som fjortisar över att det minsann är en port från konsol.

Det kommer att hagla kommentarer om att jag minsann inte ska dissa detta perfekta spel. Det kommer som sagt att hagla in bekymmer vid release och då kommer minst 90% av er alla här bråka med EA om att det suger osv. Bara invänta release dagen och se hur det kommer att bli. Ha inte för stora förväntningar på dagens spel.

Företag som EA stressar ut spelen och ni sitter sen och undrar "Blev jag blåst på pengar precis". Jag ska ha detta spelet, men vid ett senare skede pga, ni gissa rätt. Nästan alla företag blåser sina kunder. Släpper ofärdiga spel.

Har ni nåt att invända mot min kommentar?: Kolla på problemen med Rage.

Det är fortfarande en mäktigt bra trailer.

Angående spelet, jag är inte rädd för att det inte ska lyckas tillfredsställa mig i alla fall. Vad jag undrar är om kampanjen kan bli lika bra som Call of Dutys(och jag gillar CoD-kampanjerna! Utom Black ops...den var hemsk). Denna trailern får mig att tro att de faktiskt kommer lyckas, för det ser riktigt bra ut. Det stämmer att man inte ska ha allt för höga förväntningar på dagens spel, men det är ju samtidigt depprimerande att se så negativt på allt. Jag har höga förväntningar men inte korkat höga. Betan tillfredsställde mig även om det var Rush, en tråkig bana och som sagt en Beta.

Jag tvekar inte att BF3 kommer att leva upp till mina krav. Nej, det är inte ett Battlefield 2. Nej det är inte ett Bad Company 3. Nej, det är inte ett Call of Duty. Det är ett Battlefield, och det "tredje" spelet för den delen. I like it.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Musiken är så mäktig!!!
Jag fattar inte varför de inte hade med BF-temat i Bc2...

Finns ingenting som slår originalet i 1942.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser ut att lätt bli deras bästa SP del!
Kommer definitivt köra igenom den!!

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Jozo:

Musiken är så mäktig!!!
Jag fattar inte varför de inte hade med BF-temat i Bc2...

Finns ingenting som slår originalet i 1942.

This.

Medlem

Oj oj oj! Mitt exemplar lär väl dimpa ner på Tisdag-Onsdag redan! MOUHAHAHA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Om man förbeställer det genom Origin får man börja lirra den 25th då?

Medlem

Faktiskt lite happygasm när de stormar in och BF-musiken går igång på hög volym i lurarna. Underbart.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Musiken är så mäktig!!!

Jag fattar inte varför de inte hade med BF-temat i Bc2...

För att BC1 & 2 är bara offspinn i Battlefield, vill inte kalla spelet för battlefield men..
LÄNGAR SOM FAN!!!!!! 6 DAGAR KVAR >.<

Medlem
Skrivet av Greenz:

Okej, spelet kanske ser bra ut. Men det jag har att anmärka är att det inte är unikt. Inte på något sätt alls faktiskt. Jag har börjat tröttna på alla FPS som likadana ut. Gör inte ni det nån dag? Helt ärligt så tycker jag spelet är över hypat, vid release kommer folk att whina som fjortisar över att det minsann är en port från konsol.

Det kommer att hagla kommentarer om att jag minsann inte ska dissa detta perfekta spel. Det kommer som sagt att hagla in bekymmer vid release och då kommer minst 90% av er alla här bråka med EA om att det suger osv. Bara invänta release dagen och se hur det kommer att bli. Ha inte för stora förväntningar på dagens spel.

Företag som EA stressar ut spelen och ni sitter sen och undrar "Blev jag blåst på pengar precis". Jag ska ha detta spelet, men vid ett senare skede pga, ni gissa rätt. Nästan alla företag blåser sina kunder. Släpper ofärdiga spel.

Har ni nåt att invända mot min kommentar?: Kolla på problemen med Rage.

Duude, låter som det kan vara dags att lägga spelandet på hyllan ett tag!
Så gör iaf jag när det här syndromet dyker upp...

Hypen är hög på detta, JA!
För min del, efter ett par timmar på Caspian och Metro, är jag redan övertygad om att detta kommer hålla mig sysselsatt ett bra tag framöver.

Dom kommer säkerligen ha någon form av trassel i början som alla har men jag tror inte på att vara "game breaking" som många vill ha det till

Medlem

Det oozar kvalitet!


signatur

// Peace

Medlem

Nice som fan.. Hoppas bara det går att VPN'a den 25.e så man kan köra igenom sp till release

Medlem

Militärporr i högsta grad!

Medlem

FIck fanimig gåshud av den gamla tema låten av BF

Medlem

Helt otrolig!

Medlem

Äntligen blommade temat ut! Och vilken grafik, fy fuck vilken solid produktion.

GAAAAHA! Ge mig nuuu!

123
Skriv svar